۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید
نوشته شده توسط : الو مشاور

۱۵ نکته بسیار مهم پیش از برقراری روابط جنسی

در ادامه این مقاله می توانید با “۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید “آشنا شوید:

۱-خجالت نکشید:

خجالت نکشید و با شریک خود میزان علاقه و هرکاری که دوست دارید انجام دهید را در میان بگذارید. اگر تازه شروع به زدن حرف های جنسی در حین نزدیکی کرده اید، سخت نگیرید. از هر زبانی که برایتان راحت است استفاده کنید تا با تمام احساساتی که در شما برمی انگیزد ارتباط برقرار کنید. خانم ها ارتباط چند حسی جنسی را دوست دارند. پیس از هرچه می توانید استفاده کنید تا به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و همینطور چقدر او را می خواهید. با استفاده از تکنیک های زبانی و لمسی می توانید از تمام ظرفیت ها بهره ببرید.

۲-پیش نوازی را فرانوش نکنید:

مهم ترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی پیش نوازی است و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک می کند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند. آقایان به طور تقریبی در عرض ۲ دقیقه به ارگاسم می رسند درحالی که این زمان برای خانم ها حداقل ۱۰ دقیقه است. به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان است تا بتوانند رابطه جنسی خود را طولانی تر بکنند. آقایان باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضا شوند.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   درمان همجنس گرایی زنان

۳-کنترل خود را از دست ندهید:

در بعضی مواقع پیش می آید که شما نیاز جنسی دارید و شریک زندگی تان همچین احساسی نداشته باشد و این طبیعی است که میل جنسی شما با شریکتان یکی نباشد. پس طبق برنامه آموزش مسائل زناشویی جلو بروید و یاد بگیرید در بعضی مواقع کنترل خودتان را از دست ندهید و یاد بگیرید که به یکدیگر احترام بگذارید.

۴-تنوع:

مسلما اگر انسان یک مسیر را هر روز تکرار کند برایش خسته کننده خواهد شد و اگر امکانش را داشته باشه فورا مسیرش را عوض خواهد کرد نه تا از یک روز تکراری فرار کند. در زندگی زناشویی شما باید آموزش های مسائل زناشویی را فرا بگیرید تا بدانید چه موقع باید محل روابط جنسی تان را عوض کنید، باید یاد بگیرید چه زمانی شریک جنسیتان نیاز به تغییر برای یک رابطه لذت بخش دارد.

۵-نقاط حساس بدن همدیگر رو کشف کنید:

۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید

برای داشتن یک رابطه رضایت بخش شما باید نقاط حساس یکدیگر را بشناسید. شما باید امتحان کنید، کشف کنید که همسر شما در کدام نقاط حساسیت بیشتری دارد تا با تحریک اون قسمت ها بتونید هر دو طرف به ارگاسم برسید.

۶-از مسائل پر تنش دوری کنید:

نا امن بودن محیط رابطه، سر و صدای بیش از حد و یا گوش خراش، ناراضی بودن از هیکل و ظاهر خود، نداشتن وقت زیاد، ترس از بارداری ناخواسته و… از جمله مهم ترین دلایل برهم زدن آرامش در روابط جنسی هستند. بنابراین فراهم کردن محیطی مناسب به همراه شرایط لازم، گامی بزرگ در داشتن رابطه جنسی لذت بخش خواهد بود. پس اگر قصد داشتن رابطه ای موفق و لذت بخش با شریک جنسی تان را دارید، باید حتی الامکان عوامل پر تنش محیطی را قبل از شروع رابطه بر طرف نمایید.

۷-غذاهای سنگین نخورید:

بهتر است غذاهای سبک و یا مقداری میوه یا آجیل را قبل از رابطه جنسی میل کنید و از خوردن غذاهای سنگین و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات مثل برنج خودداری نمایید. خوردن میوه و آجیل و مقداری آب انرژی شما را افزایش می دهد پس نیاز نیست که حتما غذاهای سنگین میل کنید.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   عوارض ؛ فوائد خودارضایی در زنان و دختران

۸-بحث و مشاجره نکنید:

کی از اشتباهات زوجین این است که بعد از بحث و جدل به فکر رابطه به بهانه آشتی هستند. در حالی که برقراری رابطه جنسی پس از مشاجره بسیار اشتباه است زیرا شاید به نظر برسد که هر دوی شما آن مشاجرات را فراموش کرده اید اما باز هم ممکن است جایی در مغز شما یا همسرتان بخشی از آن باقی مانده باشد و میل و انگیزه شاد کردن خود و همسرتان را از دست بدهید.

۹-مسواک بزنید:

بهتر است که برای از بین بردن بوی بد دهان قبل از برقراری رابطه جنسی مسواک بزنید و یا از شوینده های دهان استفاده کنید اما هیچ گاه قرص نعنا نخورید زیرا منتول موجود در قرص های نعنا سطح تستوسترون را در بدنتان کاهش داده و درنتیجه میل جنسیتان را کم خواهد کرد.

۱۰-تحسین کردن:

لازم است بدانید که تحسین کردن نقش بسیار مهمی در عشق بازی ایفا می کند. خانم ها از تعریف و تمجید خوششان می آید و وقتی این کار را می کنید لیکن دقت کنید که این تحسین ها باید واقعی باشند در غیر این صورت نتیجه ای که می خواهید دریافت نخواهید کرد. با گفتن اینکه به او بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا نیاز دارید و هر کاری برایش انجام می دهید، تحسینش کنید. می توانید خیلی ساده بگویید که بدنش را دوست دارید و خیلی عالی رابطه جنسی می کند. این لذت خودتان را هم علاوه بر سرمستی او از آن تعریف و تمجیدها زیادتر می کند.

۱۱-رعایت بهداشت و نظافت فردی:

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند. بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتما از عطز یا اسپری استفاده کنید. قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و بدنتان را خوب تمیز کنید. فراموش نکنید که پاکیزگی و رعایت بهداشت فردی، موجب کشش در میان زوجین و گرم شدن روابط جنسی خواهند شد.

۱۲-خلاقیت داشته باشید:

سعی کنید همیشه به شکل عمل نکنید بلکه خلاقیت و نوآوری داشته باشید و از حالت ها و مکان های جدید استفاده کنید، خیالپردازی و فانتزی های همدیگر را تا جای ممکن برآورده کنید و برای حفظ شور و عشق بین خودتان، وضعیت و پوزیشن های متفاوت را امتحان کنید. مسلما پیروی کردن از الگوی همیشگی میل جنسی تان را کاهش می دهد و شور و اشتیاق و عشقی را که بینتان وجود دارد کمتر خواهد کرد.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   رابطه جنسی خشن و مازوخیسم

۱۳- الکل و نوشیدنی های انرژی زا ممنوع:

۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید

درست است که نوشیدنی های الکلی ممکن است  تحریک کننده باشند اما این نوشیدنی ها کارایی جنسی را پایین می آورد. بنابراین بهتر است قبل از رابطه از مشروبات الکی و نوشیدنی های انرژی زا  استفاده ف نکنید و اگر میل به خوردن دارید میوه و سبزیجات که قدرت باروری را بالا می برد، مصرف نمایید.

۱۴-خودارضایی نکنید:

به هیچ عنوان قبل از رابطه جنسی، خودارضایی نکنید چرا که این کار سبب طولانی شدن رابطه و تاخیر انداختن انزال نمی شود بلکه ممکن است سبب گردد که نعوظ پیش یا حین رابطه به درستی صورت نگیرد.

۱۵-راهی برای غلبه بر استرس و اضطراب بیابید:

بهتر است قبل از برقراری رابطه جنسی، باید حتما آرامش داشته باشید و از اضطراب و استرس به دور باشید زیرا استرس زیاد نابودکننده زندگی جنسی و موجب اختلالات جنسی مختلفی همچون اضطراب عملکرد و اختلال نعوظ می شود. می توانید قبل از اقدام به برقراری رابطه مدیتیشن انجام دهید یا از همسرتان بخواهید کمی ماساژتان بدهد.

مسلما گفت و گو با یک مشاور و روانشناس مسائل زناشویی، می تواند شما را در رفع مشکلات و رسیدن به لذت بیشتر شما را یاری کند. مرکز مشاوره خانواده الو مشاوره، با کادری مجرب و مشاوران ماهر، آماده ارائه مشاوره زناشویی درمورد “۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید” به صورت تلفنی می باشد پس با ما در ارتباط باشید. سایر مطالب مرتبط:

انواع روابط جنسی
تاثیر مشاوره جنسی بر روابط زناشویی
آموزش سکس | آموزش صحیح رابطه جنسی
درصد لذت زن از رابطه جنسی

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید

انواع اختلالات جنسی و درمان - اختلال ملال جنسی به همراه علت هایش-خودارضایی و عوارض و پیامدهای آن-  تفاوت های مهم زنان و مردان در رابطه جنسی خیال پردازی جنسی چیست؟ -جذاب ترین رفتارهای جنسی برای مردان و زنان-پرده بکارت و انواع پرده بکارت- مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی - مشاوره درمان و ترک خود ارضایی در پسران و دختران- زود انزالی و روش های درمان آن - انواع روابط جنسی - راهکارهایی برای افزایش توان جنسی مردانچرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟ -سکس مقعدی - دلایل گرایش و عوارض رابطه مقعدی - عوارض ؛ فوائد خودارضایی در زنان و دختران -پورنوگرافی ؛ تاثیرات مثبت و منفی فیلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضایی در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشویی-سکس مقعدی – دلایل گرایش و عوارض رابطه مقعدیوش های خودارضایی-رابطه جنسی در دوران بارداری-زودانزالی در مردان-بچه بازی و علائم آن-فوائد رابطه جنسی و راه هایی برای جذاب تر شدن رابطه زناشویی-خواب های جنسی مضرند؟+رویاهای جنسی و ارضا شدن در خواب-سادیسم یا آزارگری جنسی-تغییرات رابطه جنسی چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپی-تجاوز جنسی چیست؟-عوارض خودارضایی در مردان-درمان همجنس گرایی زنان-آزار خواهی جنسی-نقاط حساس بدن زنان | این ۶ نقطه را بشناسید-آیا خودارضایی غسل دارد؟-قرص تاخیری|بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان-ارگاسم دروغین در زنان-رابطه جنسی خشن و مازوخیسم-نقاط حساس بدن زنان | این ۶ نقطه را بشناسید-طریقه مصرف قرص اورژانسی (ضد بارداری) زمان و نحوه خوردن-دلایل و علت همجنس گرایی- تاثیر مشاوره جنسی بر روابط زناشویی- بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی-درمان همجنس گرایی و هم جنس بازی در مردان-۱۵ نکته بسیار مهم که قبل از روابط جنسی باید بدانید-




:: برچسب‌ها: مشاوره جنسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: