ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده توسط : الو مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

همانگونه که پیش تر گفته شد، این دانشگاه در دو نیمسال مهر و بهمن اقدام به پذیش دانشجو کرده و ملاک پذیرش آن، سوابق تحصیلی داوطلب می باشد. باتوجه به اینکه تعداد موسسات اموزشی و همینطور تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور، بسیار زیاد می باشد، معمولا پذیرش در این سیستم اموزشی به راحتی صورت می گیرد. البته می بایست به این نکته اشاره نمود که ظرفیت دانشگاه نیز برای پذیرش داوطلب دخیل خواهد بود.

شروع ثبت نام در این سیستم اموزشی، برای داوطلبان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ورودی مهرماه از دهه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه، از اوایل همین ماه می باشد که داوطلبان علاقه مند جهت شرکت در این دانشگاه پس از مشاهده و مطالعه مفاهیم دفترچه، قادر به ثبت کدرشته های خود می باشند.

نکته مهم: متقاضیان دوره کاردانی این دانشگاه، تا حداکثر ۳۰ کدرشته محل و داوطلبان علاقه مند برای دوره کارشناسی ناپیوسته، حداکثر قادر به ثبت ۲۰ کدرشته محل خواهند بود.


دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به گفته های پیشین، کلیه علاقه مندانی که تمایل به شرکت و پذیرش در این دانشگاه را دارند، می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته (کاردانی و یا کارشناسی) را مورد بررسی قرار دهند و پس از مطالعه شرایط موجود برای ثبت نام و همینطور کسب اطمینان جهت ارائه شدن رشته محل مورد نظر در نیمسال تحصیلی، اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام نمایند. جهت دسترسی آسان داوطلبان به دفترچه شرکت در این آزمون، لینک دفترچه ها در  زیر قرار داده شده است.

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته مهر ماه
(در صورت انتشار لینک فوق فعال می گردد)
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته مهر ماه
(در صورت انتشار لینک فوق فعال می گردد)

مزیت های دانشگاه علمی کاربردی

اغلب داوطلبانی که قصد قبولی و پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی را دارند، تمایل دارند بدانند مزیت این دانشگاه نسبت به سیستم های آموزشی دیگر چه می باشد که در پایین به ان اشاره خواهیم نمود.

  • شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه ها
  • صرفه جویی در وقت
  • رشته های متعدد با توجه به علاقه مندی داوطلب
  • با معدل پایین هم اقدام به پذیرش دانشجو می کند.
  • تغییر رشته در دانشگاه مجاز می باشد .
  • در سال دو بار اقدام به پذیرش دانشجو می کند .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایط عمومی
اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
عدم عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
ملتزم به انجام احکام دین اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات)
سلامت جسمانی داوطلب متناسب با رشته انتخابی
عدم انجام اعمال غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
عدم اعتیاد به مواد مخدر
 

داشتن مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش یا دیپلم متوسطه ۳ ساله نظری برای ثبت نام دوره کاردانی

داشتن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد برای ورود به مقطعکارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی لازم است.

داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته تحصیلی مقطع متوسطه خود انتخاب رشته نموده اما باید دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.

دارا بودن مدرک خدمت نظام وظیفه عمومی ویژه آقایان (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)

در خصوص شیوه پذیرش دانشجو لازم است گفته شود که گزینش متقاضیان با توجه به معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتنسهمیه هایی که وبژه شاغلین است ، متقاضیان بومی و ایثارگر انجام می گیرد. هدف ما از داوطلبان شاغل یعنی در مشاغلی که مرتبط با دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی می باشد ، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد.


شهریه دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۹۸

همانطور که می دانید دانشگاه علمی کاربردی غیر دولتی بوده و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریهمی باشند. حال ممکن است این سوال برایتان مطرح گردد که هزینه شهریه ها حدودا چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شهریه گروه های آزمایشی علوم پایه ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و علوم پزشکی متفاوت است. البته لازم است گفته شود که هدف از رشته های علوم پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، رشته هایی مانند تجهیزات پزشکی و تجهیزات فنی اتاق عمل می باشد. به هیچ عنوان رشته های پزشکی و پیراپزشکی (پرستاری، مامائی ، هوشبری و …) در این دانشگاه ارائه نمی شود.

شهریه رشته های گروه مانند مدیریت ، حسابداری ، حقوق حدودا ۸۵۰ هزار تومان تا یک میلیون صد هزار تومان برای هرنیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی مانند موسیقی ، عکاسی ، کارگردانی  از ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه صنعت مانند رشته های فنی مهندسی حدودا از یک میلیون تومان تا یک میلیون سیصد هزار تومان می باشد.

شهریه رشته های گروه علوم پزشکی مانند تجهیزت فنی اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی و … حدودا از یک میلیون و صد هزار تومان تا یک میلیون چهارصد تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

دلیل تغییر میزان شهریه ها به این دلیل است که معمولا شهریه هر داوطلب شامل دو بخش شهریه ثابت و متغییر می باشد که میزان شهریه ثابت به نوع دانشگاه و سال ورود دانشجو به دانشگاه می باشد و هر ساله ۱۰ الی ۱۵ درصد بر آن افزوده می شود. شهریه متغیر بستگی به تعداد واحد های اخذ شده دارد و اگر واحد هایی که دانشجو در هر نیم سال تحصیلی اخذ می کند ، بیشتر باشد ، میزان شهریه متغیر او نیز افزایش خواهد داشت. همچنین شهریه متغیر دروس نظری و عملی از شهریه متغیر دروس عمومی ، بیشتر می باشد.

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در این دانشگاه را دارند، در صورت ایرادات در روند ثب نام و انتخاب رشته می توانند با مشاوران ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل نمایند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…


منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

زمان شروع ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی - اعلام نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته،کاردانی به کارشناسی،دانشگاه علمی کاربردی نیم سال دوم۹۸ - زمان شروع ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی - زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸ - ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸ - ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ - ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی - اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸ - لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ - هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی - 




:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , شرایط دانشگاه علمی کاربردی , دانشگاه علمی کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: