آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
نوشته شده توسط : الو مشاور

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم، داوطلبان می بایست پس از متوجه شدن ایرادات موجود در کارت ورود به جلسه خود، در پی رفع کردن این اشتباهات برآید که برای این منظور داوطلبان به دو صورت اینترنتی و باجههای رفع نقص قادر به اصلاح کردن ایرادات برآید. اغلب داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سیستم پاسخگوییاقدام به رفع اشکالات می پردازند. طبق اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ، متقاضیانی که به علت نداشتن شماره پیگیری ثبت نام و شماره پرونده ، قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود نیستند ، باید با ارسال درخواست اینترنتی به این سامانه ، اطلاعات خود را بازیابی کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند. اما بعضی مواقع ایرادات موجود بر روی مجوز امتحانی، به صورت اینترنتی حل نشده و داوطلب می بایست به باجه های رفع نقص مراجه نماید. برای این منظور سازمان سنجش هرساله جداولی را به عنوان باجه های رفع نقص برای داوطلبان سراسر کشور مشخص کرده تا در صورت بروز مشکل با در دست داشتن کارت شناسایی و دو قطعه عکس به رفع ایراد بپردازند.

جدول آدرس باجه های رفع نقص در سراسری کشور

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری ۹۸

(پس از انتشار لینک فوق فعال می گردد)

می بایست اشاره شود داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و … می باشند و در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، این سهمیه ها را اعمال ننموده اند ، لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری دارند، مطابق جدول زمان بندی شده در دفترچه ثبت نام درتاریخ ۱۰ تا ۱۲ تیرماه ۹۸ می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند. داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود، لازم است به صورت زیر اقدام نمایند:

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.orgوارد شوید.
  • در قدم بعد باید گوشه سمت راست صفحه بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید.
  • پس از وارد شدن باید بر روی لینک فعال شده “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۹۸” کلیک کنید.
  • در این مرحله شما می بایست اطلاعات خواسته شده را به چهار روش زیر وارد نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

  • در نهایت کارت ورود به جلسه برای شما نمایش داده خواهد شد که باید از آن پرینت تهیه کنید.

نکته خیلی مهم: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند (یکی از رشته های نظری + یکی یا هر دو رشته های شناور) ، باید برای هر کدام از آن ها یک کارت ورود به جلسه جداگانه دریافت نمایند.

داوطلبان با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود، در ساعت و محل مقرر، با در دست داشتن کارت شناسی و یا شناسنامه عکس دار و مجوز امتحانی خود حضور داشته باشد.


زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

اغلب افرادی که در کنکور سراسری شرکت می کنند، بی وقفه و بی صبرانه در انتظار رقم خوردن نتایج آزمونمی باشند. برای دسترسی به کارنامه کنکور ، داوطلب در دهه دوم مردادماه لازم است به وبگاه سازمان سنجش مراجعه نموده و پس از وارد نمودن اطلاعات خود وارد حساب کاربری شده خود و نتایج اولیه کنکور سراسری را در قالب کارنامه مشاهده نماید. با وارد نمودن اطلاعات خود به یکی از سه روش زیر نتایج برای شما نمایش داده خواهد شد.

یک داوطلب کنکور سراسری برای داشتن یک انتخاب رشته منطقی و صحیح لازم است کارنامه کنکور خود را به دقت تحلیل و بررسی کرده و سپس نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نماید. بر روی کارنامه کنکور سراسری علاوه بر اطلاعات شخصی داوطلب، مفاهیمی نظیر جدول نمره و رتبه داوطلب در هر زیرگروه ،سهمیه های داوطلب، ماکزیمم نمره زیرگروه (تراز)، رتبه داوطلب در سهمیه، رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه به کار رفته که به قبولی داوطلب کمک شایانی خواهد کرد.

نکته مهم : داوطلبان در صورتی که پس از ثبت نهایی انتخاب رشته خود ، تمایل به تغییر دوباره در آن ، اضافه و یا کاهش رشته در سامانه انتخاب رشته شدند ، سازمان سنجش این امکان را به داوطلبان کنکور سراسری داده تا در صورت بروز خطا و اشکالاتی در این زمینه ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند. البته شایان به ذکر می باشد که زمان ویرایش ، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد و داوطلبان قادر به انتخاب رشته و ویرایش آن در زمان مقرر شده خواهند بود. لذا طبق سال های گذشته ، سازمان سنجش زمانی را برایداوطلبان جا مانده از انتخاب رشته کنکور سراسری در نظر گرفته و معمولا چند روزی را جهت تمدید مهلت زمانی ، به این داوطلبان اختصاص می دهد.

داوطلبانی که قصد دارند انتخاب رشته دقیقی را برای دریافت نتیجه بهتر داشته باشند، می توانند انتخاب رشته خود را به تیم الو مشاوره بسپارند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع:آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

توضیحات کارنامه سبز کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر - ویرایش ثبت نام کنکور سراسری - هزینه ثبت نام کنکور سراسری - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری - ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسریدریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - انتخاب رشته کنکور سراسری - 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج اولبه کنکور سراسری , باجه های رفع نقص , مشاوره تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: