مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پروروش
نوشته شده توسط : الو مشاور

مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پروروش ۹۸

مدتی پس از برگزاری آزمون و  اعلام نتایج اولیه زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی به صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه به صورت چند برابر ظرفیت اعلام می شود. مستحضر هستید که پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، منوط به کسب نمره قبولی در دو مرحله می باشد. داوطلبانی که دارای نمره و حدنصاب لازم را در آزمون دریافت کرده باشند. برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

  • دعوت شدگان به مصاحبه برای اطلاع از زمان و مکان دقیق محل برگزاری مصاحبه ، باید به سایت  آموزش و پرورش استان خود مراجعه نمایند.
  • دعوت نشدن به مصاحبه به معنای عدم پذیرش شما می باشد ، همچنین دعوت شدن نیز به معنای پذیرش قطعی نیست و باید نمره و حدنصاب لازم را کسب کنید.
  • چنانچه در تاریخ تعیین شده برای حضور در مصاحبه اقدام نکنید ، پذیرش شما لغو خواهد شد.

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

انجام مراحل مصاحبه استخدامی متشکل از دو مرحله شامل ،معاینات پزشکی و مصاحبه شفاهی می باشد. در ادامه پیرامون هر یک از این مراحل نکاتی را بیان خواهیم کرد.

معاینات پزشکی

لازم است بدانید افرادی که می خواهند در این شغل آغاز به فعالیت نمایند، می بایست علاوه بر بهره مندی از علم و اطلاعات کافی ، از سلامت کافی نیز برخوردار باشد. در این مرحله داوطلبان ، جهت بررسی این موضوع که آیا از سلامت جسمانی برخوردار هستند یا خیر ، می بایست مورد معاینه پزشکان مختلف قرار بگیرند تا سلامت آن ها تایید شود.

 معمولا داوطلبان می بایست در معاینات چشم پزشکی ، شنوایی سنجی ، دندان پزشکی و قد و وزن شرکت نمایند و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند وارد مرحله بعدی پذیرش شوند.

مصاحبه حضوری
در این مصاحبه که در اکثر موارد به صورت شفاهی برگزار می شود ،این مرحله از مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش متشکل از سوالاتی نظیر معرفی شخص داوطلب ، معرفی خانواده ، توضیحاتی در خصوص رشته و مدرک فارغ التحصیلی ، هدف از شرکت در آزمون استخدامی و … است.همچنین سوالاتی در زمینه های اعتقادی ، مذهبی ،سیاسی و اجتماعی که از ارکان اصلی همه ی مصاحبه های استخدامی است ، در این مصاحبه نیز مورد پرسش قرار می گیرد.

احکام نماز و روزه ، احکام غسل ، چگونگی تعیین ولی فقیه و وظایف ما در مقابل آن ها ، آخرین راهپیمایی که شرکت کرده اید ، آخرین نماز جمعه ای که رفته اید ، آخرین کتابی که خوانده اید ، نام چند تن از مراجع تقلید ، نقطا ضعف و قوتی که دارید و … از موضوعات مطرح شده در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند.

بنابراین لازم است تا داوطلبان با مطالعه کتاب هایی مناسب با این موضوعات ، اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند با آمادگی بیشتری در جلسه حضور پیدا کنند.

 

منابع پیشنهادی جهت آمادگی برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ولایت فقیه (امام خمینی (ره)) وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)
اصول عقاید  مسئله حجاب (شهید مطهری)
ویژگی های یک معلم خوب (آیت الله مظاهری) اخلاق اسلامی (شهید دستغیب)
راز نماز (آقای قرائتی) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

                                                     

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پروروش

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع:مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پروروش

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش - زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸ - نحوه برگزاری آزمون استخدامی - دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸ثبت نام آزمون استخدامی - دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش - منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ - منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش - زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸ - اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش - استخدامی آموزش و پرورش - آزمون استخدامی ۹۸ - نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ - اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش - نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش - ثبت نام آزمون استخدامی

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود با مشاوران ما درمیان بگذارید…




:: برچسب‌ها: زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی , آزمون استخدامی , آزمون استخدامی آموزش و پرورش , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: