آزمون عملی کنکور هنر ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

آزمون عملی کنکور هنر ۹۸

پذیرش در برخی از رشته های هنر ملزم به کسب موفقیت در آزمون عملی رشته می باشد و از آنجایی که پذیرش در این رشته ها دو مرحله ای و متمرکز می باشند  ، رتبه کنکور صرفاً سبب قبولی داوطلب در این رشته نمی شود وهمانطور که ذکر شد برخی از رشته ها ، علاوه بر نمره آزمون تئوری و کنکور سراسری ، نمره آزمون عملی تاثیر گذاز است و داوطلباان باید نمره این آزمون را کسب نمایند .

آزمون عملی این رشته ها زیر نظرسازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود . زمان برگزاری این آزمون در زمان معینی که سازمان سنجش تعیین کننده آن می باشد در سایت sanjesh.org اعلام خواهد شد و داوطلبان با مراجعه به سایت مذکور می توانند برای ثبت نام اقدام کنند . در همین راستا رشته هایی که آزمون علمی برگزار خواهد شد را در ادامه مطلب به شما عزیزان ارائه داده ایم .

 رشته طراحی لباس

رشته طراحی پارچه

رشته طراحی صنعتی

رشته نقاشی

رشته نمایش عروسکی

رشته بازیگری و کارگردانی

رشته طراحی صحنه

رشته ادبیات نمایشی

رشته مجسمه سازی

رشته کتابت و نگارگری

رشته گرافیک

رشته ارتباط تصویری

 رشته عکاسی

رشته آهنگسازی

رشته موسیقی نظامی

رشته موسیقی ایرانی

رشته موسیقی جهانی


زمان ثبت نام وبرگزاری آزمون عملی کنکور هنر

چند سالی هست که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده و داوطلبان برای شرکت در رشته های دانشگاه آزاد نیازی به شرکت در آزمونی مجزا ندارند. بنابراین کلیه دانشگاه های دولتی اعم از روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد از طریق  آزمون یکسان اقدام به جذب دانشجو می کنند. کنکور سراسری معمولا در تیرماه زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود.

 تمامی متقاضیانی که شرایط لازم برای ثبت نام را دارا هستند بایستی در بهمن ماه اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهند و در روز آزمون در جلسه حضور یابند. کنکور سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه ۱۳ تیر و جمعه ۱۴ تیرماه برگزار می شود .زمان برگزاری آزمون عملی نیز در اواسط مراد ماه (نیمه دوم مرداد ماه)می باشد و داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید چند روز قبل از برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد نمودن اطلاعات شخصی خود ، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند چنانچه ثبت نام خود را اینترنتی انجام داده اید باید پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمائید در غیر این صورت داوطلبی که کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را همراه نداشته باشد ، مجاز به حضور در جلسه نخواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دقیق زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر  مشخص نمی باشد  ولی در زمان اتنشار کارت ورود به جلسه این کنکور ،زمان ثبت نام آزمون عملی رشته های ذکر شده ، در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهدشد و ما نیز در همین سایت به اطلاع شما داوطلبان خواهیم رساند .


جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

  1. برای ثبت در آزمون عملی کنکور هنر داوطلبان بایستی کارت اعتباری خود را خریداری نمایند. و با مراجعه به سایت سنجش در بخش مربوطه گزینه خرید را انتخاب کرده ، سپس هزینه ثبت نام را واریز نموده و شماره سریال پرداخت را دریافت کنید.هزینه ثبت نام آزمون عملی رشته‌های هنر براساس سال گذسته همان ۴۰هزارتومان می باشد .
  2. هر داوطلب حداکثر مجاز به ثبت نام آزمون عملی دو رشته می باشد و برای هریک بایستی اقدام به خرید کارت اعتباری مجزا کند.
  3. لذا پس از ثبت نام در آزمون عملی شرکت نکنید به معنای انصراف شما از تحصیل در آن رشته می باشد.
  4. آزمون عملی هیچ یک از رشته ها، قابل تمدید نمی باشد و برگزاری انفرادی آن برای هیچ یک از داوطلبان و تحت هیچ شرایطی، میسر نمی باشد.
  5. نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر :  اعلام نتایج کنکور سراسری هنر در نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود ، دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر که شامل لیست رشته های دارای آزمون عملی می باشد ، برروی سایت سنجش قرار می گیرد .داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته از داخل این دفترچه هستند . داوطلبانی که در آزمون عملی حداکثر۲ رشته ثبت نام کرده اند ، می توانند رشته های مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود ذکر نمایند.
  6. رشته طراحی لباس صرفاً از داوطلبان خانم، دانشجو جذب می نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون عملی کنکور هنر ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود با مشاوران ما درمیان بگذارید…

منبع:آزمون عملی کنکور هنر ۹۸

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری - کلید سوالات هنر - توضیحات کارنامه سبز کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر -ویرایش ثبت نام کنکور سراسری - هزینه ثبت نام کنکور سراسری - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسریویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری - دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - انتخاب رشته کنکور سراسری - زمان انتخاب رشته کنکور سراسری -




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 98 , کنکور سراسری هنر , آزمون عملی کنکور هنر , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: