زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : الو مشاور

جزئیات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

همانطور که گفته شد پذیرش داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت منوط به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه می باشد ، در واقع داوطلب در صورت پذیرش در هر دو مرحله می تواند تحصیل خود را در این دوره آغاز کند.

تاريخ برگزاري آزمون كتبي دكتري تخصصي و پژوهشي D.Ph (از ۱۲ و ۱۳ ارديبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاري موکول شده است) . افرادی که در این آزمون نمره قابل قبول را کسب نموده اند و مجاز به انتخاب رشته خواهند شد و مرحله دوم که همان مصاحبه علمی است، باید به محل دانشگاه پذیرفته شده خود شرکت کنند. در واقع پذیرش نهایی در رشته های مقطع دکتری وزارت بهداشت ملزم به کسب نمره قبولی در آزمون مصاحبه می باشد.

همچنین متقاضیان شرکت کننده در رشته های علوم پایه ، دندان پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و رشته های پژوهشیدر صورت کسب حد نصاب لازم در هر یک از رشته های مورد نظر خود ، می بایست با در دست داشتن مدارک لازم ، برای انجام مصاحبه به محل دانشگاه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.


زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

همانطور که پیش از این گفته شد زمان برگزاري آزمون كتبي دكتري تخصصي و پژوهشي D.Ph (از ۱۲ و ۱۳ ارديبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاري تغييرپیدا کرده است.بنابراین احتمال می رود که نتایج این آزمون با تاخیر صورت خواهد گرفت، زمان اعلام نتایج اولیه آن معمولا ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. در پی اعلام نتایج اولیه ازمون دکتری ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون به طور همزمان بر روی پایگاه اطلاع رسانی سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان به مدت ۴ الی ۷ روز مهلت ثبت رشته های انتخابی خود را خواهند داشت.پس از انتخاب رشته داوطلبان در تلاش برای کسب اطلاعاتی در زمینه چگونگی نحوه مصاحبه خواهند بود و قصد دارند آمادگی لازم را جهت قبولی در مصاحبه به دست آورند.


نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده اند  با مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.

لذا پس از ورود به سایت، از منوی سمت راست صفحه، گزینه ” دکتری تخصصی ” را انتخاب نمایید. سپس صفحه جدیدی در سمت چپ پیش روی شما قرار می گیرد که می بایست گزینه ” نتیجه مرحله دوم ” را انتخاب کنید. سپس در صفحه ی جدید نیز گزینه ” نتیجه مرحله دوم ” را انتخاب کنید.

سپس با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی دکمه جستجو می توانید نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مشاهده کنید. ضمنا جهت اطلاع از نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می توانید با مشاوران ما در مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید.


زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

امسال با توجه به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور و کمک به داوطلبان ساکن این مناطق آزمون به تعویق افتاد و به اواخر خرداد تغییر یافت،لذا پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به اواخر تیر ماه تغییر پیدا کند.  به محض اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته، این متن ویرایش و بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام الومشاوره نیز می توانید پیگیر زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ باشید.


 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود با مشاوران ما درمیان بگذارید…

منبع:زمان اعلام نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت

مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت - اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹ -مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ - دکتری بدون کنکور سراسری -تغییرات آزمون دکتری - مشاوره انتخاب رشته دکتری ۹۸ -




:: برچسب‌ها: زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت98 , دکتری وزارت بهداشت , زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: