زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

با استناد به جدول زمان بندی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته کنکور سراسری،زمان برگزاری این آزمون حساس و سرنوشت ساز در ۱۳ و ۱۴ تیرماه خواهد بود و با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش کشور، این زمان به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. لذا داوطبان جهت کسب رتبه عالی، لازم است خود را برای رقابت تنگاتنگ میان تمامی داوطلبان گروه آزمایش خود آماده نمایند. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند ، نگران تداخل ساعت برگزاری آزمون های خود نباشند ، چرا که با برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان سنجش داوطلبان قادر به شرکت در یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی شناور می باشند

مطابق زمان مقرر شده در دفترچه مذکور، در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ تیرماه ، کلیه داوطلبانی که قصد شرکت د آزمون سراسری را دارند، می بایست مجوز امتحانی خود را از وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش دریافت نمایند. بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب، علاوه بر اطلاعات شخصی وی مکان و ساعت برگزاری آزمون درج شده است که داوطلب باتوجه به زمان برگزاری ازمون می بایست نیم ساعت قبل از شروع فرایند کنکوردر جلسه حضور داشته باشد.

نکته مهم: شرکت کنندگان در روز برگزاری آزمون لازم است کارت ورود به جلسه به علاوه کارت ملی و یاشناسنامه خود را به طور حتم همراه خود داشته باشند. از ورود داوطلبانی که موارد یاد شده را نزد خود نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان به روش زیر می توانند وارد حساب کاربری خود در سامانه سازمان سنجش شده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شوید.
  • در قدم بعد باید گوشه سمت راست صفحه بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید.
  • پس از وارد شدن باید بر روی لینک فعال شده “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۹۸” کلیک کنید.
  • در این مرحله شما می بایست اطلاعات خواسته شده مانند شماره سریال پرونده ، شماره شناسنامه و کد پیگیریرا وارد کنید.
  • در نهایت کارت ورود به جلسه برای شما نمایش داده خواهد شد که باید از آن پرینت تهیه کنید.

داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند (یکی از رشته های نظری + یکی یا هر دو رشته های شناور) ، باید برای هر کدام از آن ها یک کارت ورود به جلسه جداگانه دریافت نمایند

نکته مهم: دسترسی به شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، کد پیگیری ثبت نام هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد. در صورت فراموش نمودن اطلاعات لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگوئی ، مشکل خود را با ارسال درخواستبه ثبت برسانند.دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.


اقدامات لازم جهت رفع ایرادات کارت ورود به جلسه

تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه اشکالاتی از جمله آپلود نشدن عکس، درج شدن نادرست اطلاعات و سهمیه داوطلب می شوند که طی رفع کردن موارد یاد شده، سازمان سنجش کشور، مراکزی را به عنوان باجه های رفع نقص معرفی کرده تا داوطلبانی که با مشکل روبه رو هستند با در دست داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی خود، به مراکز مذکور رجوع کرده و در جهت رفع ایراات مجوز امتحانی خود برآیند.

نکته: آدرس باجه های رفع نقص مراکز استان ها ، همزمان با انتشار کارت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

جدول آدرس باجه های رفع نقص در سراسری کشور

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری ۹۸

(پس از انتشار لینک فوق فعال می گردد)

نکته مهم :داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و … می باشند و در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، این سهمیه ها را اعمال ننموده اند ، لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

پس از برگزاری آزمون، اغلب داوطلبان بی صبرانه در انتظار نتایج آزمون خود خواهند بود و تمایل دارند از کارنامه کنکور خود اطلاع حاصل نمایند. در ابتدا لازم است گفته شود که نتایج آزمون در قالب یک کارنامه در پورتال تحصیلی داوطلب منتشر خواهد و متقاضی در دهه دوم مردادماه قادر به مشاهده کارنامه اولیه کنکور خود خواهد بود. یک داوطلب کنکور سراسری برای داشتن یک انتخاب رشته منطقی و صحیح لازم است کارنامه کنکور خود را به دقت تحلیل و بررسی کرده و سپس نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نماید.

بر روی کارنامه کنکور سراسری علاوه بر اطلاعات شخصی داوطلب، مفاهیمی نظیر جدول نمره و رتبه داوطلب در هر زیرگروه ،سهمیه های داوطلب، ماکزیمم نمره زیرگروه (تراز)، رتبه داوطلب در سهمیه، رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه به کار رفته که به قبولی داوطلب کمک شایانی خواهد کرد.

نکته مهم : داوطلبان در صورتی که پس از ثبت نهایی انتخاب رشته خود ، تمایل به تغییر دوباره در آن ، اضافه و یا کاهش رشته در سامانه انتخاب رشته شدند ، سازمان سنجش این امکان را به داوطلبان کنکور سراسری داده تا در صورت بروز خطا و اشکالاتی در این زمینه ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند. البته شایان به ذکر می باشد که زمان ویرایش ، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد و داوطلبان قادر به انتخاب رشته و ویرایش آن در زمان مقرر شده خواهند بود. لذا طبق سال های گذشته ، سازمان سنجش زمانی را برای داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته کنکور سراسری در نظر گرفته و معمولا چند روزی را جهت تمدید مهلت زمانی ، به این داوطلبان اختصاص می دهد.

بسیاری از داوطلبان گوه های آزمایشی مختلف نیازمند انتخاب رشته صحیح می باشند. لذا مشاوران ما در مرکز الو مشاوره این امکان را به شما خواهد داد که یک قدم خود را به قبولی در کنکور سراسری نزدیک شوید.

                            

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع:زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز مهم تر است یا رتبه ؟ - ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد - اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۹۸ - دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری - اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ - نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری - زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری - 

 




:: برچسب‌ها: کنکور سراسری , برگزاری کنکور سراسری 98 , دریافت کارت ورد به جلسه , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: