جمع بندی هنر
نوشته شده توسط : الو مشاور

جمع بندی هنر

جمع بندی هنر

بهترین تعریف برای دوران جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر این است که ، شما داوطلبان می بایست در بازه زمانی کوتاهی که تا برگزاری کنکور باقی مانده است به مطالعه و یا به عبارت بهتر به دوره دروس بپردازید ، اهمیت دوران جمع بندی کنکور بر هیچ داوطلبی پوشیده نیست ، در واقع یکی از تعیین کننده ترین دوران مطالعاتی کنکور همین دوران جمع بندی است ، بسیاری از داوطلبان که در طول سال تحصیلی ، مطالعه جدی نداشته اند ولی با اهتمام ورزیدن در دوران جمع بندی کنکور توانسته اند نتیجه خوبی را در کنکور سراسری کسب نمایند . به همین منظور مشاوران ما سوالاتی را اماده کرده اند ، تا با ارائه پاسخ و نکات کاربردی به داوطلبان عزیز کنکور آن ها را برای استفاده هر چه بهتر از دوران جمع بندی کنکور آماده کنند. همچنین شما داوطلبان گرامی با دریافت برنامه ریزی صحیح توسط مشاوران مجرب ما می توانید به موفقیت دست یابید جهت دریافت برنامه ریزی مناسب با مشاوران متخصص الو مشاوره تماس حاصل نمایید.


تمامی افراد نیازمند جمع بندی هنر هستند 

این سوال تعداد کثیری از داوطلبان کنکور سراسری رشته هنر می باشد ، در پاسخ به این سوال می گوییم، بله همه داوطلبان کنکور سراسری نیازمند دورانی به نام دوران جمع بندی می باشند ، اگر بخواهیم از اهمیت این دوران برای داوطلبان صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

جمع بندی دروس و مفاهیم این امکان را به داوطلب می دهد تا دید کلی نسبت به وضعیت تحصیلی خود داشته باشد و با توجه به زمان باقی مانده ، خود را در این مدت زمان کوتاه و طلایی ارتقا داده و نتیجه بهتری را برای خود رقم بزند. همین طور ، جمع بندی و برنامه ریزی در دوران طلایی ، باعث هدفمندی داوطلب شده و از لحاظ روانی  ، سبب طبقه بندی مفاهیم در ذهن او خواهد شد و این امکان را به داوطلب می دهد که در دوران باقی مانده دچار سردرگمی نشود. از موارد دیگر ، این عمل مثبت جهت مدیریت زمان شده و داوطلب در کنار تمام مسائل روزمره خود می تواند به مطالعه و جمع بندی دروس نیز بپردازد ، از دیگر موارد مهم دیگر می توان به این مورد اشاره کرد که تعداد زیادی از داوطلبان حس درونی عقب افتادن از سایر داوطلبان کنکور سراسری را تجربه می کنند. در حالیکه داوطلبانی که دارای جمع بندی و برنامه ریزی مشخصی برای خود هستند کمتر این حس را تجربه می کنند. بنابراین از اهمیت دوران جمع بندی غافل نشوید.


نکاتی در خصوص جمع بندی کتکور هنر

  • اهمیت دروس عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین از اهمیت این دروس به هیچ عنوان غافل نشوید و آن ها را جدی بگیرید. داوطلبان زیادی با مهم دانستن این دروس ، نتیجه ثمربخشی را برای خود رقم زده اند.
  • در هنگام مطالعه تمام حواس خود را معطوف به همان لحظه نمایید و از مسائل حاشیه ای و خارج از جمع بندی در آن ساعات دوری نمایید ، این عمل به شما این امکان را می دهد تا از زمان خود بهترین بهره را ببرید و بتوانید با سرعت بیشتری روند جمع بندی را انجام دهید.
  • توصیه می شود در آزمون های آزمایش جامع و یا آزمون های شبیه ساز کنکور سراسری شرکت کرده و خود را محک بزنید. نکته مثبت این عمل ، به داوطلب دید روشنی از شرایط کنونی خواهد داد و داوطلب در دوران جمع بندی بهتر عمل خواهد کرد.
  • این دوران طلایی فرصت مناسبی برای افزایش سرعت تست زنی شما می باشد و بر این اساس شما می توانید با افزایش قدرت تست زنی خود ، فرصت بیشتری را در کنکور سراسری برای خود بخرید.
  • مطالب و مفاهیمی را که اصلا مطالعه نکرده اید ، پیشنهاد ما به شما این است که از مطالعه این دسته از مفاهیم و مطالب اجتناب کنید و آن زمان را به تثبیت و مرور مطالب مهم و اساسی دیگر نمایید.
  • چنانچه در دوران پیش از جمع بندی کنکور، مطالعه مفیدی نداشته اید از مطالعه و دوره در این دوره نا امید نشویدو از این فرصت به خوبی استفاده کنید. بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری سال های گذشته با مفید در نظر گرفتن این دوران توانسته اند ، نتایج قابل توجهی را از آن خود نمایند. لذا اگر شما از آن دسته داوطلبانی هستید که مطالعه درست و دقیقی نداشته اید ، با برنامه ریزی صحیح و مناسب شراط خود می توانید از ان بهترین بهره را ببرید.
  • محیطی را برای مطالعه انتخاب کنید که از لحاظ فکری ، شما را در بهترین شرایط قرار دهد. طبق تحقیقات به عمل آمده ، محیط آرام و آرامش بخش ، باعث تمرکز فکری داوطب شده و جهت بازدهی بیشتر مطالعه داوطلب خواهد شد.
  • اگر تستی را اشتباه زدید ، جواب درست آن را حتما چک کرده و بار دیگر آن را مرور نمایید. این عمل باعث می شود جزییات تست در حافظه بلند مدت شما بماند.
  • هر داوطلبی ساعاتی از شبانه روز را به جمع بندی خود اختصاص می دهد. اما بهترین زمان برای جمع بندی معمولا ساعات اولیه روز می باشد ، زیرا این عمل باعث می شود که ساعات بیشتری برای مطالعه و مرور داشته و از جهتی سبب می شود مطالب را به دست فراموشی نسپارید.
  • تغذیه مناسب را دست کم نگیرید و از آن برای بهبود روند جمع بندی خود استفاده کنید. مواد مغذی مانند خشکبار سبب خون رسانی به مغز شما شده و کیفیت مطالعه و مرور شما را افزایش میدهد. لذا در صورت نیاز بهتر است مواد غذایی با ارزش را در کنار خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.
  • در این دوران ، خواب کافی داشته باشید و جهت ایجاد کردن برنامه دقیق از اوقات شبانه روز خود ، برنامه ریزی دقیقی از ساعات خواب و بیداری ، ساعات تغذیه ، ساعات مطالعه ، ساعات استراحت و … داشته باشید.
  • برخلاف تصور عموم ، به دلیل اینکه این رشته از رشته های شناور می باشد و تمامی متقاضیان از سایر رشته ها را در بر می گیرد ، پذیرش در رشته یاد شده ، به راحتی صورت نمی گیرد و شما می بایست تلاش مضاعفی را برای پذیرش در رشته مورد نظر خود داشته باشید.
  • شما می توانید بر اساس رشته مورد نظر خود و با در نظر گرفتن ضرایب هر درس ، آن را اولویت بندی کرده و تست های مربوط به آن را بزنید.
  • در این دوران حساس و طلایی ، آرامش خود را حفظ کنید و از از موارد استرس زا دوری کنید. این موارد جز تلف کردن وقت شما با افکار منفی ، سودی برای شما نخواهد داشت.

موارد یاد شده جهت برنامه ریزی نگاه کلی را در اختیار داوطلب قرار می دهد ، توجه کنبد توانایی هر فرد با دیگری متفاوت است بنابراین یکی از بهترین ویژیگی های برنامه ریزی برحسب توانایی و توانمندی شخص می باشد.

و در آخر تیم الو مشاوره برای شما داوطلبان کنکور سراسری هنر آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل تحصیل را دارد. در صورتی که برای شما داوطلبان سوال و یا ابهامی وجود دارد ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاورهدر تماس باشید.

منبع : جمع بندی هنر

– تاثیر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی در کنکور سراسری – سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ – زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – راهنمای انتخاب رشته ریاضی – شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۸ – آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟ – منابع کنکور تجربی ۹۸ – زمان ثبت نام کنکور سراسری – کلید سوالات زبان – منابع کنکور سراسری هنر ۹۸ – منابع کنکور سراسری زبان ۹۸ – دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای – رشته های پزشکی بدون کنکور – منابع کنکور هنر – زمان انتخاب رشته کنکور سراسری – جمع بندی کنکور رشته ریاضی – زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸ – ثبت نام کنکور سراسری – جمع بندی کنکور سراسری زبان – زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ۹۸ – زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری – زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ – جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی – نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری – زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ – دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری – جمع بندی کنکور رشته ریاضی – زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ – زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری – جمع بندی کنکور سراسری تجربی –کلید سوالات تجربی – زمان برگزاری کنکور سراسری – باجه های رفع نقص کنکور سراسری – 




:: برچسب‌ها: جمع بندی هنر, کنکور سراسری , کنکور هنر , برنامه ریزی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: