اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۸

آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم ، در روز ۳۱ خرداد ماه برگزار شد و چند هفته پس از برگزاری و در مردادماه نتایج منتشر می گردد. البته ممکن است همانند سال گذشته که نتایج با چند روز تاخیر اعلام شد ، در سال جاری نیز شاهد تاخیر در منتشر شدن کارنامه داوطلبان باشیم ولی شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ، در کانال تلگرام الومشاوره عضو شده و از آخرین اخبار مطلع گردید.

 
 

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۸

دانش آموزانی که در روال ثبت نام و برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان حضور داشته اند ، می توانند از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی مدارس استعداد درخشان ، از نتایج مطلع شوند بنابراین برای مشاهده نتایج فقط باید به صورت اینترنتی و به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایید :

  • وارد شدن به سامانه الکترونیکی azmoon.medu.ir
  • وارد کردن کدملی و رمز عبور همگام در صفحه اول سامانه
  • در مرحله بعد نقش (دانش آموز) و عنوان سازمانی (مدرسه محل تحصیل فعلی) خود را انتخاب نمایید
  • حال پس از ورود به صفحه اختصاصی خود در سایت ، کارنامه برای شما نمایان خواهد شد و اگر قبول شده باشید ، نام مدرسه محل قبولی در آن درج گردیده است.
 
 

آیا اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم امکان پذیر است ؟

ممکن است برخی از داوطلبان پس از دریافت کارنامه خود و مشاهده نتایج ، از صحت و درستی نتایج اعلام شده مطمئن نباشند و بخواهند اعتراض نمایند. این دسته از داوطلبان می توانند پس از مشاهده کارنامه ، تعداد پاسخ های درست و غلط خود را با کلید سوالات تطابق دهند و اگر اطلاعات اشتباه درج شده بود ، درخواست اعتراض خود را مطرح نمایند. برای انجام این کار باید پس ار وارد شدن به پنل شخصی خود ، فرم درخواست تجدید نظر را دریافت و آن را تکمیل کنید. شما می توانید با ۳ دلیل قانع کننده و حداکثر در ۴ خط از اعتراض خود دفاع کتید و پس از آن با کلیک بر روی گزینه ذخیره و دریافت کد پیگیری ، آن را ثبت نمایید.

حدود ۱۰ الی ۱۵ روز پس از ثبت درخواست ، نتایج اعتراض بر روی سامانه قرار می گیرد که می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ، از نتیجه اعتراض خود مطلع شوید.

نکات مهم 

  • قبول شدگان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم فقط در همان رشته ای که پذیرفته شده اند ، می توانند ادامه تحصیل دهند. اگر با توجه به ضوابط هدایت تحصیلی ، شرایط تحصیل در رشته پذیرفته شده را نداشته باشند ، قبولی آن ها لغو می گردد..
  • برای دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان ، هیچ فهرست ذخیره ای اعلام نمی گردد.
  • حدود یک هفته پس از اعلام نتایج برای داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند ، کارنامه دوم صادر خواهد شد که این کارنامه شامل تعداد پاسخ های درست و نادرست داوطلب و هم چنین امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای او می باشد.

                

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع:اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

مدارس تیزهوشان - کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم -اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم - اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم - اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان - 

 

 

 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج , مدارس تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: