اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

راهنمای تصویری اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد ۹۸

۱-ورود به سایت رسمی سازمان سنجش sanjesh.org

۲-کلیک برروی گزینه ی ارسال درخواست در سمت چپ

۳-باکلیک بر روی ارسال درخواست صفحه ی جدیدی برای شما باز می شود چنانچه قبلا در سایت عضو شده اید بر روی گزینه ی ورود به سیستمکلیک کنید اما چنانچه عضو سایت سازمان سنجش نبوده اید باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و سپس اعتراض خود را ثبت کنید.

۴-با کلیک بر روی عضویت در سایت صفحه ای برای شما باز خواهد شد که می بایست اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید(داشتن ایمیل یا جیمیل الزامی است)

۵-پس از وار کردن مشخصات یک کد عضویت برای شما ارسال می شود به محض دریافت کد مجددا سایت سنجش را باز کرده و گزینه ی ورود به سیستم را انتخاب کنید.

۶-پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه ی عبور شما می توانید اعتراض خود را ثبت کنید. در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ گزینه ای تحت عنوان “ اعتراض به نتیجه قبولی “ به بخش موضوعات درخواست داوطلبان اضافه می شود که از این طریق می توانند اعتراضات خود را ثبت نمایند.

۷-پس از ارسال درخواست معمولا  پاسخ کارشناسان سازمان سازمان سنجش به فاصله ی یک الی دو روز برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد شما مجددا می توانید وارد سایت سازمان سنجش شده و با وارد کردن نام کاربری و کلمه ی عبور جواب اعتراض خود را مشاهده کنید.

 
 

نکاتی پیرامون ارسال درخواست

۱- از آن جایی که هر کاربر فقط یک بار می تواند با مشخصات خود عضو سازمان سنجش شود و درصورت اشتباه وارد کردن اطلاعات نمی تواند مجددا نام کاربری دیگری با مشخصات خود درست کند ، حتما باید در وارد کردن اطلاعات و مشخصات خود نهایت دقت رابه عمل آورید.

۲-حتما ایمیلی که در داخل سایت  ذکر می کنید فعال باشد چرا که کلمه عبور از طرف سازمان سنجش به آدرس ایمیلی که ذکرشده است ارسال می گردد و درصورتی که به هردلیل آدرس ایمیلتان را فراموش کرده باشید نمی توانید کلمه ی عبور رادریافت کنید و در صورتی که بخواهید آدرس ایمیل دیگری را وارد کنید با خطا مواجه خواهید شد که این اطلاعات قبلا در این سایت به ثبت رسیده است.

              

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

 

منبع:اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸

 

- ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد - نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد -




:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد , ارشد98 , اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: