انواع روابط جنسی
نوشته شده توسط : الو مشاور

روش هایی برای تحریک مردان در رابطه جنسی

یکی از مسائل مهمی که موجب رضایت از زندگی زناشویی و کیفیت بالاتر زندگی زناشویی می شود داشتن رابطه جنسی رضایت کننده است به این صورت که زوجین بتوانند نیازهای همسر خود را به خوبی بشناسند و با آگاهی کامل تلاش در رفع این نیاز اساسی نمایند.برای تحریک مردان روش های گوناگونی شامل موارد زیر وجود دارد:

خانم ها و آقایان باید از پوزیشن هایی که برای هریک لذت بخش است استفاده کنند ،

به ویژگی های ظاهری و ظاهر خود اهمیت بدهند ،

نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند،

از یکنواختی دوری کنند و سعی کنند در مکان های متفاوت و با پوزیشن های متنوع رابه جنسی را تجربه کنند.

پیش قدم شدن برای رابطه جنسی

ماساژدادن قسمت های مختلف بدن

 
 

انواع رابطه جنسی

انواع روابط جنسیانواع روابط جنسی

به طورکلی رابطه جنسی به دونوع کلی تقسیم می شود که شامل:

رابطه جنسی همراه با دخول

  • مرد در بالا و جلوی زن قراردارد

این روش، یکی ازمعمول ترین و رایج ترین روش‌های آمیزش است که بسیاری آن را را در هنگام رابطه جنسی خود انجام می‌دهند. بطورکلی این روش بدین صورت است که زن به پشت خوابیده و در زیر قرار می گیرد و پاهای خود را تا اندازه ای که بتواند باز می کند و مرد میان پاهای زن قرار می گیرد دخول انجام می شود. در این روش یک ارتباط رودرو و چهره به چهره میان دو نفر وجود دارد و ازاین نظر بسیار لذت بخش است چرا که زوجین می توانند تمام احساسات خود ر از طریق چشمی به طرف مقابل منتقل کنند.

این روش یکی از راحت ترین راه های آمیزش جنسی است و زن به علت ورود کامل آلت کمر در داخل مهبل ،لذت زیادی را تجربه می کند و جهت کامل‌تر داخل‌شدن آلت مرد پاهای خم‌شدهٔ زن بر روی شکم تا می‌شود در این‌ صورت آلت زن کاملاً در معرض دید مرد قرار می‌گیرد و تماس آلت مرد با دیواره مهبل نیز تأمین می‌شود ضمناً مرد از روبه‌ رو به سینه‌ها و صورت و بدن زن جهت تحریک بیشتر دسترسی کامل دارد روش یاد شده پذیرفته‌ ترین روش در آدمیان است

  • مرد و زن به پهلو می‌خوابند

در این حالت زن و مرد هردو به پهلو و به صورت رو در رو دراز می کشند و دخول را انجام می دهند این روش یکی از لذت بخش ترین روش های برقرای ارتباط جنسی است زیرا در این حالت امکان تماس به صورت کامل و دیدن چهره شریک جنسی و نوازش و بوسه وجود دارد که همه این محرک ها در برانگیخته شدن بیشتر و ارضا شدن نقش موثری را ایفا می کند

  • روش دخول از پشت(داگی استایل)

این روش که در میان مردان از محبوبیت بسیاری برخوردار است و بسیاری خواهان برقراری ارتباط جنسی به این صورت هستند روشی است که در آن زن به صورت چهاردست و پا قرار می گیرد و مرد در پشت زن قرار می گیرد و دخول را با گرفتن کمر و یا باسن شریک جنسی خود انجام می دهد.

  • زن سوارکار

این پوزیشن به علت قرار دخول کامل آلت مردانه در مهبل در شب زفاف و در اولین رابطه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود اما در دفعات بعدی به عنوان یک روش رایج استفاده می شود .در این روش ممکن است زن تاحدودی دچار درد شود و برای مردانی که دارای آلت بزرگ هستند توصیه نمی شود روش انجام آن به طور کلی به این صورت است که مرد به پشت می خوابد و زن در بالای مرد و به صورت عمودی برروی آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و دخول انجام می شود.

  • زن بر روی پای مرد نشسته

در این روش به علت اینکه فرصت  انجام حرکات به صورت سریع و تند وجود ندارد و انجام حرکات محدود می شود بیشتر حالت لمسی دارد و زوجین می توانند به طور کامل یکدیگر را نوازش کنند ،ببوسند و یا اینکه به ماساژ دادن یکدیگر بپردازند که همه این موارد در بوجود آمدن احساس آرامش و صمیمیت بیشتر در زوجین موثر است.

  • حالت ایستاده

این پوزیشن جزء یکی از پوزیشن هایی است که به علت مشکل بودن آن نمی توان مدت طولانی آن را انجام داد زیرا دراین روش مرد زن را بلند می کند و پاهای زن بر روی دست مرد قرار می گیرد و دخول انجام می شود وفشار زیادی بر مرد وارد خواهد شد.این روش برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی و رفع یکنواختی مناسب است و بهتر است برای اینکه فشار کمتری بر مرد وارد شود زن بر روی سطحی بلند مانند میز قرار بگیرد که مرد مجبور به بلند کردن زن نباشد.

معقدی

رابطه جنسی بدون دخول

آمیزش دهانی (اورال سکس)

 ۹۰ درصد مردها عاشق این هستند که همسرشان به آن ها رابطه دهانی بدهد. همچنین در سکس دهانی، خیلی مهم است که زن از روش های مختلفی استفاده کند تا خسته نشود رابطه دهانی همانطور که گفته شد برای اکثر مردها خوشایند است و مردان برای راغب کردن زنان به انجام این عمل حتما باید بهداشت خود را رعایت کنند و برای این کار از خوشبوکننده ها استفاده کنند زیرا بوی نامطبوع باعث می شود که شریک جنسی در دفعات بعدی آمیزش جنسی از انجام این عمل خودداری کند..پوزیشن های زیادی برای رابطه جنسی دهانی وجود دارد. از ساده ترین آن که مرد روی زمین و به روی کمر دراز میکشد تا پوزیشن های سخت تر.

  • یکی از پوزیشن های معمول این رابطه مدل ۶۹ است که در این روش زن و مرد بر روی هم و به صورت برعکس قرار می گیرند به گونه ای که سر مرد در تماس با الت جنسی آقا و سر آقا نیز به همین صورت با آلت جنسی خانم تماس داشته باشد و سپس آلت جنسی یکدیگر را می مکند.
  • یک پوزیشن دیگر حالتی است که در آن مرد به پشت می خوابد و سر زن در تماس با آلت جنسی مرد قرار می گیرد که معمولا این روش یکی از روش های آماده سازی مردان برای برقراری رابطه جنسی هیجان انگیز می باشد.
  • روش دیگر رابطه دهانی روشی است که زن به روش داگی استایل قرار می گیرد و سپس مرد شروع به خوردن معقد شریک جنسی خود می کند به علت احتمال آلوده بودن این قسمت بخ میکروب، استفاده از این روش ها به زوج ها پیشنهاد نمی شود اما اگر در شرایطی قرار داشتید که تمایل دوطرفه به انجام این کار وحود داشت حتما می بایست نکات بهداشتی را خوب بشوئید و قسمت مربوطه را تمیز کنید.

  

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع روابط جنسی

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع:انواع روابط جنسی

 

 - آیا جراحی زیبایی نشانه ی بیماری است؟ - هیپنوتیزم چیست؟ - قرص های خواب وانواع آن - زود انزالی و روش های درمان آن - انواع روابط جنسی - راهکارهایی برای افزایش توان جنسی مردان - علت اصلی طلاق در بین زوج های ایرانی چیست؟ - آیا طلاق عاطفی درمان دارد؟ چطور همه چیز را از نو بسازیم؟ - 

 




:: برچسب‌ها: انواع رابطه جنسی , رابطه زناشویی , مشاوره تحصیلی و خانواده الو مشاوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: