زمان مصاحبه رشته های نیمه متمرکز
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان دعوت به مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

همانطور که پیش تر ذکر شد صرف دعوت شدن به مصاحبه ، به معنای قبول شدن در رشته موردنظر نمی باشد چرا که تا این زمان هیچ اقدامی برای انجام مراحل مصاحبه صورت نگرفته است . از این رو در زمان اعلام اسامی معرفی شدگان تنها داوطلبانی که کد رشته محل های نیمه متمرکز را انتخاب کرده اند و دارای حد نصاب علمی لازم بوده اند از طریق سایت سازمان سنجش به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند .

در صورتی که داوطلب حد نصاب لازم در مصاحبه را کسب نماید و در اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز به عنوان پذیرفته شده اعلام گردد  ، می تواند در رشته نیمه متمرکز انتخابی خود تحصیل نماید. طبق سال گذشته پیش بینی می شود که اسامی معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز در تاریخ 98.07.18 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد. لذا پس از دعوت شدن به مصاحبه و انجام مصاحبه نتایج نهایی پذیرفته شدگان در نیمه اول بهمن ماه منتشر می شود و درصورتی که داوطلبی جزء پذیرفته شدگان نهایی باشد می تواند برای انجام مراحل بعدی ثبت نام در دانشگاه اقدام کند.

نکته : داوطلبان شرکت کننده در رشته های نیمه متمرکز ، ورودی بهمن ماه در دانشگاه خواهند بود و به محض منتشر شدن اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

مدارک مورد نیاز مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

  • به همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه
  • به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

نکات مهم مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

  • حتما نیم ساعت زودتر از موعد مقرر در محل مصاحبه حاضر باشید.
  • پوشش و آراستگی در زمان مصاحبه بسیار مهم می باشد پس سعی کنید در روز مصاحبه لباس مناسب و پوشیده ، به تن داشته باشید.
  • قبل از روز مصاحبه حتما بر روی مهارت ها و توانایی هایی که قرار است در روز مصاحبه مورد آزمون قرار بگیرد کاملا تمرین کنید و آمادگی لازم راداشته باشید برای نمونه برای کسانی که به معاینه عملی رشته تربیت بدنی دعوت می شوند حتما یک ماه قبل از روز مصاحبه تمرین هایی مانند بارفیکس ، دو ، انعطاف ، درازنشست را انجام دهند زیرا همین امر قبولی شما را نسبت به رقیب هایتان در روز آزمون افزایش می دهد.
  • برای کسانی که دعوت به مصاحبه برای رشته های تربیت معلم شده اند حتما باید آگاه باشند که نحوه صحبت و طرز بیان خوب داوطلب در روز مصاحبه از اهمیت بسزایی برخوردار است و می تواند شانس قبولی او را نسبت به سایر رقبا افزایش دهد.
  • برای کسانی که دعوت به آزمون های علمی می شوند تسلط بر احکام  و مباحث سیاسی الزامی است چرا که تعداد یاز سوالات مصاحبه به این حوزه اختصاص دارد.
  • حتما با اعتماد به نفس در جلسه مصاحبه حاضر شوید.
  • لزومی ندارد که به تمامی سوالات مصاحبه پاسخ دهید چرا که گاهی اوقات برای به چالش کشیدن داوطلب از سوالات انحرافی استفاده می کنند بنابراین چنانچه داوطلبی پاسخ سوالی را نمی داند می بایست از جمله پاسخ این را نمی دانم استفاده کند.
  • سطح اضطراب و استرس شما بسیار مهم است و مصاحبه کنندگان حتما به آن توجه می کنند به همین خاصر سعی کنید قبل از شروع مصاحبه از تکنیک های آرام سازی استفاده کنید.
  • داشتن انگیزه و هدف در تحصیل رشته مورد نظر شما ممکن است از سوی مصاحبه کنندگان مورد سوال قرار بگیرد و در این میان افراد باانگیزه نسبت به افراد فاقد انگیزه در اولویت بیشتری برای قبول شدن در این رشته قرار می گیرند.

[banner]

[contact_info title= "زمان مصاحبه رشته های نیمه متمرکز"] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 

منبع:زمان مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

زمان برگزاری کنکور سراسری - باجه های رفع نقص کنکور سراسری - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - کلید سوالات ریاضی - شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - کلید سوالات انسانی - شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ - معرفی رشته های بدون کنکور سراسری - زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸ - نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری




:: برچسب‌ها: مصاحبه رشته های نیمه متمرکز , پذیرش رشته های نیمه متمرکز , رشته های نیمه متمرکز ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: