آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟
نوشته شده توسط : الو مشاور

 

منظور از دانشگاه های پردیس خودگردان چیست ؟

برخی از داوطلبان اطلاعی از نظام آموزشی دانشگاه پردیس خودگردان ندارند و این تصور را دارند که دانشگاه پردیس خودگردان در واقع همان دانشگاه روزانه است. اما باید به اطلاع شما برسانیم که دانشگاه های پردیس خودگردان یا همان واحد های بین الملل ، شعبه دوم دانشگاه های روزانه هستند و همان استادانی که در دانشگاه روزانه تدریس می کننند ، در این دانشگاه ها نیز مشغول به تدریس هستند و از لحاظ کیفیت آموزشی هیج تفاوتی با یکدیگر ندارند.

واحدهای بین الملل در ابتدا با هدف جذب دانشجویان خارجی تاسیس شد ولی به دلیل کمبود دانشجوی خارجی ، شروع به جذب دانشجویان ایرانی نیز نمودند و داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرش شوند ، می توانند با پرداخت شهریه تحصیلات خود را ادامه دهند.

 

 
 

آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان از شهریه تمام دانشگاه ها حتی از میزان شهریه دانشگاه آزاد نیز بیشتر است و این گمان برای برخی از داوطلبان ایجاد شده است که می توانند با پرداخت شهریه و صرف هزینه های بسیار زباد و به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و یا به عبارتی دیگر صندلی بخرند.

اما لازم است به اطلاعتان برسانیم تنها راه پذیرش در رشته های مختلف دانشگاه پردیس خودگردان از جمله رشته پزشکی ، شرکت در کنکور سراسری تجربی و انجام انتخاب رشته است و در صورتی که داوطلب دارای رتبه و تراز لازم باشد ، گزینش او انجام می شود و موضوع خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان با هیچ یک از مصوبات سازمان سنجش یا وزارت بهداشت صدق نمی کند و چنانچه دانشگاهی به صورت خودسرانه اقدام به انجام این کار نماید ، کاملا تخلف نموده و ممکن است پس از اطلاع سازمان سنجش آموزش کشور یا وزارت بهداشت ، فعالیت آن متوقف گردد.

 

 
 

آیا در صورت خرید صندلی پزشکی ، مدرک فارغ التحصیلی ارائه شده اعتبار دارد ؟

تا اینجای مطلب متوجه شدید که فروش صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان زیر نظر سازمان سنجش یا وزارت بهداشت نمی باشد و خود دانشگاه با دریافت شهریه های بسیار زیاد ، اقدام به انجام این کار می نماید. حال ممکن است سوالی برای داوطلب ایجاد شود که آیا پس از خرید صندلی و پرداخت هزینه های بسیار زیاد ، مدرک فارغ التحصیلی معتبر به ما ارائه خواهد شد یا خیر ؟ زیرا همانطور که می دانید تحصیل در رشته پزشکی حداقل ۷ سال به طول می انجامد و علاوه بر سختی هایی که دروس این رشته دارند ، باید هزینه بسیار زیادی را نیز  پرداخت نمایید و در انتها انتظار دارید پس از فارغ التحصیلی حتما بتوانید وارد بازار کار رشته خود شوید و یا بخواهید تحصیلات خود را ادامه دهند.

در پاسخ به سوالتان باید بگوییم که مدرک فارغ التحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه های پردیس خودگردان در رشته هایی که با فروش صندلی دانشجو جذب نموده اند ، زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور نمی باشد و به طور قطع نمی توان گفت که آیا این مدرک دارای مهر وزارت بهداشت خواهد بود یا خیر ! بنابراین هیچ تضمینی برای اعتبار مدرک وجود ندارد و ممکن است نتوانید با مدرک خود در بازار کار جذب شوید.

حال که متوجه شدید خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان غیرقانونی می باشد ، می بایست تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا در کنکور سراسری رتبه لازم را برای پذیرش این رشته کسب نمایید. در همین راستا می توانید برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع:آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟

معیارهای پذیرش دانشجوی لیسانس در دانشگاه های آمریکا -رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی - ثبت نام دانشگاه فرهنگیان -پذیرش رشته های بدون کنکور پیراپزشکی -شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم - 




:: برچسب‌ها: پزشکی پردیس خودگردان , پزشکی بدون کنکور , واحد بین الملل , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: