اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

طبق چیزی که سال گذشته شاهد آن بودیم زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم شهریورماه منتشر می شود که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org نتایج خود را بر روی سایت مشاهده نمایند.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

نحوه مشاهده نتایج کاردانی فنی حرفه ای 98

پس از انتشار نتایج کاردانی فنی حرفه ای داوطلبان می بایست طبق مراحل زیر نتیجه خود را بروی سایت مشاهده کنند.

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی sanjesh.org شده و انتخاب گزینه  “کاردانی فنی حرفه ای” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • سپس بر روی لینک فعال شده “اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای” کلیک کنید.
  • حال می توانید به دو روش کارنامه خود را مشاهده کنید،و سپس پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و درج کد امنیتی می توانید نتایج خود را بروی سایت مشاهده نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • روش اول: وارد کردن شماره سریال پرونده + کد پیگیری 
  • روش دوم: دارد کردن  شماره سریال پرونده  + شماره شناسنامه  +  سال تولد

بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری درصورت فراموشی

چنانچه شماره پرونده خود را فراموش کرده اید ، موفق به دریافت کارنامه نخواهید بود بنابراین بایستی آن را بازیابی نمایید.در این صورت لازم است که با نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده آشنایی داشته باشید. برای دریافت مجدد شماره پرونده خود بایستی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایید بدین طریق که پس از وارد شدن به سامانه sanjesh.org از منوی قرار داده شده در سمت چپ سایت ، گزینه "ارسال درخواست" را انتخاب کنید و پس از عضویت در سایت ، می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه وروذ به سیستم را وارد نمایید سپس گزینه ای با عنوان "دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی" موجود می باشد که با کلیک برروی آن می توانید به راحتی شماره پرونده وشماره داوطلبی خود را دریافت نمایید.

چند لحظه پس از ثبت درخواست شماره پرونده به شما ارائه می گردد که می توانید با استفاده از آن کارنامه را دریافت نمایید. چنانچه موفق به ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور نمی شوید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا راهنمای دریافت نمایید.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

اعتراض به نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

برخی از داوطلبان ممکن است پس از انتشار اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای از نتیجه ای که برروی سایت مشاهده می کنند رضایت کافی را نداشته باشند و برای آن ها این سوال مطرح شود که آیا امکان اعتراض  به نتیجه خود را دارند؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که سازمان سنجش و آموزش کشور این امکان را برای این دسته از داوطلبان فراهم کرده است که با ثبت اعتراض خود در سایت سنجش اعتراض خود را پیگیری نمایند.

مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

با ورود به سایت از منوی سمت چپ گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنیدلازم به ذکر است که برای ارسال درخواست باید در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشید که با انتخاب گزینه “عضویت در سایت” ، فرمی که حاوی اطلاعات شخص داوطلب می باشد را تکمیل نمایید و پس از ثبت آن ، سیستم یک رمز عبور با عنوان “کد درخواستی” ارسال می کند که توسط آن می توانید وارد سامانه ارسال خواست شوید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

پس از عضویت در سایت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور حال می بایست مجددا وارد سایت شده و گزینه ارسال درخواست و سپس ورود به سیستم را کلیک نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

در زمان انتشار کارنامه کاردانی فنی حرفه ای گزینه “اعتراض به نتیجه قبولی” فعال می باشد که داوطلبان با کلیک بر روی آن و تاییید اطلاعات ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

نکته : نتیجه اعتراض به نتایج دوره های کاردانی فنی حرفه ای ظرف مدت  24  الی 72 ساعت پس از ثبت اعتراض در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهدشد.

 

[banner]

[contact_info title= "اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای"] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 

منبع:اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ - اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای - لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید - مشاوره انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای - زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید - زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای - زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج , بدون کنکور کاردانی , کاردانی فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: