زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

طبق آن چه در سال های گذشته شاهد آن بودیم به طور معمول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تیرماه برگزار می شد اما در سال جاری برگزاری این آزمون در این ماه به تاخیر افتاد و طبق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اواخر شهریورماه انجام خواهد شد اما از زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما به دلیل اینکه برگزاری آزمون معمولا یک ماه پس از ثبت نام در آزمون می باشد پیش بینی می شود که برگزاری آزمون در اواخر آبان ماه یعنی در دهه ی سوم آبان ماه خواهد بود.

 
 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پروش ۴ روز قبل از برگزاری روز آزمون می باشد و  داوطلبان باید با مراجعه به این سایت ، از کارت خود پرینت تهیه نمایند. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از آدرس دقیق حوزه امتحانی خود آگاه می شوند و آدرس حوزه امتحانی براساس شهرستان محل سکونت داوطلبان خواهد بود

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایند:

  • وارد شدن به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org
  • از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی کلیک نمایید.
  • پس از ورود به صفحه اختصاصی آزمون استخدامی ، بر روی لینک فعال شده “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش” کلیک کنید.
  • حال با وارد کردن اطلاعات خود (نام ، نام خانوادگی ، شماره پرونده ، کدپیگیری ثبت نام و …) می توانید از  کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش پرینت دریافت کنید.
 
 

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

در فرایند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، داوطلبان ممکن است به دلایلی مانند ثبت نام در کافی نت ها و یا سپردن انجام ثبت نام به شخصی دیگر دچار ثبت اشتباه اطلاعاتشان ، در فرم پیش نویش ثبت نام شوند. برخی از اشتباهات رایج مانند بارگذاری عکس فرد دیگر بجای متقاضی شرکت کننده در این آزمون ممکن است در روز آزمون برای این دسته از داوطلبان مشکل ساز شود.

به همین خاطر سازمان سنجش برای رفع مشکل این دسته از داوطلبان ، تدبیری اندیشیده است و همزمان با صدور کارت ورود به جلسه آدرس باجه های رفع نقص نیز در همان شهرستان محل سکونت داوطلب بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه حضوری با این باجه ها خطای رخ داده شده در ثبت نام خود را اصلاح نمایند. به محض قرارگیزی آدرس باجه های رفع نقص در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در مطلب درج خواهد شد.

              

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش


منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش - سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش - شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش - رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش - دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش -

 




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: