زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آزمون استخدامی سال جاری در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد که براین مبنا نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش که یک ماه پس از برگزاری آزمون یعنی حدودا آذرماه که در آن اسامی پذیرفته شدگان در آزمون منتشر خواهد شد و درصورتی که داوطلبی جزء اسامی پذیرفته شدگان باشد حتما می بایست با ورود به سایت آموزش و پرورش استان خود که برای داوطلبان مختلف ، متفاوت است از زمان دقیق مصاحبه و همچنین مکان مصاحبه آگاهی باید.

نکته : صرف دعوت شدن به مصاحبه به معنای قبولی نهایی داوطلب و در نتیجه استخدام شدن وی نمی باشد چرا که اسامی پذیرفته شدگان برای مصاحبه به صورت چند برابر ظرفیت می باشد و در نهایت اسامی یک برابر ظرفیت رشته مورد نظر با احتساب نمره مصاحبه با وزن ۳۰ درصد خواهد بود.

مدارک لازم برای دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی ۹۸

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام اینترنتی مصاحبه

اسکن عکس ۴*۳
اسکن تمام صفحات شناسنامه
اسکن کارت ملی
اسکن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت

اسکن اصل گواهینامه یا دانش نامه برای قبول شدگان دارای گواهینامه

 

مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام حضوری مصاحبه

۴ قطعه عکس ۴*۳
اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و یک نسخه کپی از آن
اصل مدرک فارغ التحصیلی و یا گواهی موقت و یک نسخه کپی از آن
اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای داوطلبان دارای معلولیت
معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای داوطلبان دارای سهمیه ۵ و ۲۵ درصدی
پرینت کارنامه قبولی در آزمون

موارد مورد بررسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

معاینات پزشکی

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که برای انجام بررسی های تخصصی تر دعوت به مصاحبه می شوند می بایست از فیلترهای متفاوتی عبور کنند تا در نهایت فردی که دارای شرایط  لازم برای حرفه معلمی باشد در نهایت جزء اسامی پذیرفته شده نهایی اعلام میشود یکی از این فیلترها ، بررسی سلامت روانی داوطلب توسط پزشکان مختلف از جمله چشم پزشکی ، شنوانیی سنجی ، دندان پزشکی ،  قد و وزن و معاینات روانی  می باشد.

داوطلب متقاضی حرفه معلمی می بایست از سلامت جسمی و روانی کافی جهت تدریس برخوردار باشد چرا که دانش آموزان امروز آینده سازان فردا هستند.

عقیدتی سیاسی

علاوه بر بررسی های جسمی و روانی مصاحبه کنندگانی در محل مصاحبه حضور دارند که برای سنجش معیارهای اخلاقی ، فرهنگی و مذهبی داوطلب ، پرسش هایی را انجام خواهند داد که شامل موارد زیر می باشد:

  • معرفی اعضای خانواده و شغل آن ها
  • سوالات اعتقادی و مذهبی
  • سوالاتی در مورد احکام نماز و روزه و …
  • پرسش هایی پیرامون مسائل سیاسی روز ایران و جهان

دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

  • پذیرفته شدگان  استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش ، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی می باشند.
  • کلیه پذیرفته شدگان ملزم به شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی آموزش و پرورش و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی مشروط به موفقیت در این آزمون جامع خواهد بود.
  • پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی هنر آموز و استادکار می بایست برای کسب آگاهی بیشتر در مورد این دوره یک ساله به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس sru.ac.ir مراجعه نمایند.
  • همچنین کسانی که در رشته های شغلی آموزگاری و دبیری پذیرفته شده اند ، جهت آگاهی از شرایط و چگونگی ثبت نام در این دوره ی مهارت آموزی یک ساله می توانند به سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس cfu.ac.ir مراجعه کنند.
  • شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی پس از قبولی نهایی و تایید صلاحیت های عمومی از سوی دانشگاه های مجری این دوره اعلام خواهد شد
  • مدت دوره مهارت آموزی جزء سـنوات خدمتی محسـوب نخواهد شـد و صـرفاً به عنوان شـرط اسـتخدام پیمانی در آموزش و پرورش می باشد.
  • مهارت آموزان در زمان ثبت نام دوره مهارت آموزي ملزم به ارائه مدرك روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مدرک ICDL می باشند در غیر این صورت می بایست تعهد کتبی دهند که تا قبل از آغاز دوره یکساله مهارت آموزی مدرک را ارائه دهند.
  • دانشگاه های مجری دوره مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه قبول شدگان ندارند در صورت تقاضاي افراد و  امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط وجود دارد.

               

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع: زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرایط نقل و انتقال و میهمانی ارشد آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 

 




:: برچسب‌ها: هفتمین استخدامی دستگاه های اجرایی , آزمون استخدامی , آموزش و پروروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: