زمان ثبت نام آزمون وکالت
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان ثبت نام آزمون وکالت ۹۸

آزمون وکالت هرساله یک بار برگزار خواهد شد و داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون کانون وکلا باید ثبت نام خود را در بازه زمانی ۷ مهر لغایت ۱۹ مهر انجام دهند.

برای آگاهی از زمان دقیق آزمون وکالت در سال ۹۸ می توانید در کانال تلگرامی الومشاوره عضو شوید.

 
 

شرایط ثبت نام آزمون وکالت ۹۸

۱- تابعيت جمهوري اسلامي ايران.

۲- دارا بودن دانشنامه ليسانس يا بالاتر حقوق (از دانشكده هاي حقوق داخل يا خارج كشور كه مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري باشد) يا دانشنامه ليسانس فقه و مباني حقوق اسلامي يا معادل آن از دروس حوزوي و دانشگاهي با تاييد مرجع صالح.

  • تبصره ۱: كساني كه  فاقد مدرك كارشناسي حقوق، فقه و مباني حقوق اسلامي يا معادل آن از دروس حوزوي و دانشگاهي با تاييد مرجع صالح بوده حتی در صورت دارا بودن مدرک بالاتر از لیسانس در رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی  (کارشناسی ارشد و دکتری ) حق شركت در آزمون را ندارند بنابراين از ارائه مدارك بالاتر به جز مدارك كارشناسي عنوان شده خودداري نمايند.
  • تبصره ۲ : مدرک معادل حوزوی مدرکی است که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوري باشد.
  • تبصره ۳:  دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته حقوق با مدرک کاردانی مرتبط ، به شرط آن که واحدهای دروس دوره کارشناسی پیوسته حقوق را گذرانده باشند مجاز به شرکت در آزمون هستند.

۳- شرایط سنی: حداکثر سن لازم برای شرکت در آزمون کانون وکلا در حوزه قضایی استان تهران ۴۰ سال و برای سایر حوزه های قضایی ۵۰ سال می باشد و در صورتی که فردی بالاتر از سن مجاز برای شرکت در این آزمون باشد حق شرکت در آزمون کانون وکلا را نخواهد داشت.

۴- براي اشخاصي پروانه كارآموزي صادر مي شود كه داراي شرايط مندرج در قوانین و مقررات ناظر بر وکالت باشند.

 

 
 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون وکالت ۹۸

مدارک مورد نیاز

 اسكن تصوير مدرک تحصيلي ليسانس
اسكن تصوير كارت یا گواهی پايان خدمت يا معافيت دائم
اسکن عکس متقاضی شرکت در آزمون
دریافت شماره سریال ثبت نام پس از خرید کارت اعتباری

نکات مهم :

  • نکته ۱: متقاضيان از اسکن گواهي تعداد واحدهاي گذرانده شده خودداري نمايند زيرا فقط گواهي فارغ‌التحصيلي يا  دانشنامه مبناي مجوز شركت در آزمون مي‌باشد بنابراين دانشجويان ترم آخر و كساني كه در گواهي صادر شده توسط دانشگاه مربوط در مورد آنها كلمه“فارغ التحصيل”  یا ” دانش آموخته “ قيد نشده باشد حق شركت در آزمون را نخواهند داشت.
  • نکته ۲: دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته اسکن مدرک کاردانی خود را در قسمت مربوطه ارسال نمایند.
  • نکته ۳: دارندگان معافیت‌های تحصیلی، مربوط به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه و به طور کلی افراد فاقد گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم ، تحت هیچ شرایطی حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
 
 

 هزینه ثبت نام ثبت نام در آزمون وکالت ۹۸

هزینه خرید کارت اعتباری برای دریافت شماره سریال ثبت نامی در آزمون کانون وکلا مبلغ  ۹۵۰۰۰۰ ریال( نود و پنج هزار تومان) می باشد

نکته : واریز هزینه ثبت نام از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و سیستم آنلاین ثبت‌نام اینترنتی در زمان تعیین شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

 

 
 

 راهنمای تصویری ثبت نام آزمون وکالت ۹۸

مجری برگزاری آزمون وکالت سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد به همین خاطر داوطلبان برای انجام فرایندهای ثبت نام می بایست از طریق این سازمان اقدام نمایند.برای انجام ثبت نام داوطلبان می باتیست به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایند.

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org و سپس انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی سمت راست سایت 

  • در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۷” کلیک نمایید.

  • برای انجام ثبت نام داوطلبان نیازمند شماره سریال ثبت نام می باشند به همین خاطر می بایست با “خرید کارت اعتباری “نسبت به خرید آن در سامانه اقدام نمایند.

  • پس از دریافت شماره سریال داوطلبان می بایست بر روی گزینه ” سریال ثبت نام آزمون کارورزی وکالت سال ۹۷ ” کلیک نمایند و سپس مشخصات خود را ثبت کنند. 

  • سپس می بایست به صفحه نخست مراجعه کرده و همانند تصویر تیک را فعال و بر روی گزینه ” تایید ادامه – گام بعدی ” کلیک کنید.

  • در مرحله آخر شماره سریال خرید کارت و کد امنیتی را وارد کنید سپس می توانید مشخصات خود را وارد نمایید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

  

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون وکالت

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:زمان ثبت نام آزمون وکالت
منابع آزمون وکالت - شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان پزشکی - آیاخرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟ - معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور - شرایط پذیرش دان.ست؟ - راهنمای دریافت امریه سربازی - 




:: برچسب‌ها: آزمون وکالت , کانون وکالت , الو مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: