ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
نوشته شده توسط : الو مشاور

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

 

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری ۹۹ را دارید ، این مطلب را تا آخر بخوانید.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ خود را برای رقابت با سایر داوطلبان ، برای سال ۹۹ آماده می کنند. اما جدا از مسلط بودن بر روی مطالب و تست های کنکور، داوطلب باید توجه داشته باشد که اطلاعات خود را صحیح وارد سایت نماید. در این پست می خواهیم درباره زمان و نحوه ویرایش اطلاعات داوطلب در روند کنکور سراسری صحبت کنیم.

چه زمانی برای کنکور سراسری ۹۹ اقدام کنیم؟

هرساله سازمان سنجش در سایت خود جدولی را به عنوان جدول زمان بندی منتشر می کند. در این جدول زمان ثبت نام و ویرایش و برگزاری آزمون سراسری ذکر شده است. این جدول معمولا درنیسمال دوم هرسال بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود.

طبق روال هر ساله جدول زمان بندی ، ثبت نام در کنکور سراسری در اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفندماه ادامه می یابد. داوطلبان در زمان مقرر شده می توانند وارد سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش شده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .اما قابل ذکر است تعداد زیادی از داوطلبان اطلاعات مربوط به ثبت نام خود را اشتباه وارد می کنند. برای حل این موضوع سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان گزینه ویرایش را قرار داده تا داوطلبان بتوانند اطلاعات خود را اصلاح کنند.

اما نکته قابل توجه این است که متقاضیان می توانند در هر زمانی که متوجه بروز مشکل در ثبت نام خود شدند ، در همان زمان اطلاعات خود را ویرایش کننند. به بیان دیگر، ثبت نام و ویرایش کنکور سراسری در یک زمان انجام می شود.

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

نکات قابل توجه برای ثبت نام کنکور سراسری

اگر داوطلبی هستید که ثبت نام خود را در کافی نت ها انجام می دهید توجه داشته باشید عکس شما درست بارگذاری شود. کم نبودند داوطلبانی که به علت بارگذاری اشتباه عکس به باجه های رفع نقص رجوع کرده بودند. این مورد از موارد مهم و ذکر شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری می باشد.داوطلب باید نمرات لازم در ثبت نام ( معدل های دیپلم و پیش دانشگاهی یا پایه یازدهم و دوازدهم) خود را به درستی وارد نماید.

به زمان ثبت نام دقت کافی را داشته باشید تا ثبت نام کنکور سراسری را از دست ندهید. البته سازمان سنجش معمولا زمانی را برای داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند در نظر می گیرد و مهلت ثبت نام را تمدید می کند.

داوطلبان برای برنامه ریزی در کنکور سراسری ۹۹ می توانند از مشاوران مجرب الو مشاوره کمک بگیرند.

 

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

کنکور سراسری زبان - زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۸ - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری - منابع کنکور انسانی 98 - محرومیت از کنکور سراسری - نتایج کنکور سراسری ۹۸ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ - کارنامه نهایی کنکور سراسری ۹۸ - تغییرات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ - کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ - فهرست حذفیات منابع نظام قدیم کنکور سراسری ۹۸ - تاثیر سهمیه ایثارگران ۵ درصدی در کنکور سراسری - محرومیت از کنکور سراسری - کنکور سراسری هنر - فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری ۹۸ - هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - منابع کنکور سراسری ۹۸ - منابع کنکور سراسری ریاضی ۹۸ - انتخاب رشته کنکور تجربی - منابع کنکور سراسری انسانی ۹۸ - منابع کنکور سراسری تجربی ۹۸راهنمای انتخاب رشته کنکور هنرر - در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز مهم تر است یا رتبه ؟ - ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد - اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۹۸

 




:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری , کنکور سراسری , کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: