راهنمای جامع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان و نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت رسمی دانشگاه آزاد مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه از مورخ ۲ مهر ماه آغاز و تا مورخ ۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت. بنابرین توصیه می کنیم حتما در بازه زمانی مشخص شده اقدام به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نمایید. لازم به ذکر است داوطلبان شرکت کننده در این دوره برای ورودی بهمن ماه پذیرفته خواهند شد 

برای ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کافیست وارد سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود وارد پرتال شخصی خود شوید، و نسبت به پرداخت مبلـغ ۴۴ هزار تومان بـه صـورت الکترونیکی از طریق همین سامانه اقدام نمایند. هر داوطلب می تواند حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند. البته ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت امکان پذیر خواهد بود.

 
 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری ۹۸ شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته بوده اند، می توانند با در دست داشتن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه داوطلبان درج شده است در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸ شرکت نمایند. البته داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد مرداد ماه شرکت نداشته اند نیز منعی به انتخاب رشته در این مرحله نخواهند داشت.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که چنانچه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در رشته ای پذیرفته شده و به دلایلی تمایل به تحصیل در آن رشته را نداشته باشید! یا صرفا قصد دارید شانس خود را مجددا در مرحله تکمیل ظرفیت امتحان کنید! باید در نظر بگیرید که چنانچه در مرحله تکمیل ظرفیت و رشته ای پذیرفته شوید دیگر امکان بازگشت به رشته قبلی را نخواهید داشت.

 
 

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

 داوطلبان می توانند طبق مراحل زیر برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و مشاهده رشته ها، شهر ها و ظرفیت اعلام شده برای هر رشته را مشاهده نمایند:

  • مراجعه به سایت “azmoon.org”
  • کلیک بر روی لینک “تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد۹۸”
  • دانلود دفترچه از منوی سمت راست صفحه
  • مطالعه دقیق دفترچه و اقدامات بعدی برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفبت دانشگاه آزاد ۹۸

(برای دریافت دفترچه بر روی لینک بالا کلیک نمایید)

 
 

نکات مهم در خصوص تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

  1. ترتیب انتخاب رشته ها در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هیچ تاثیری نداشته و بهتر است براساس علاقه و شرایط خود اولویت بندی کنید.
  2. چنانچه در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری هم در یکی از دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی و هم دانشگاه آزاد پذیرفته شده باشید باز هم می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید، لیکن قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مغایرتی در قبولی  دانشگاه های سراسری نداشته و اگر نخواستید در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، می توانید در همان رشته ای که در دانشگاه های سراسری پذیرفته شده اید تحصیل نمایید.
  3. به دلیل محدود بودن تعداد انتخاب های شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می بایست با نهایت دقت و آگاهی از تراز و رتبه رشته ها انتخاب کنید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد.

بنابرین با توجه به نکات ذکر شده می توانید برای تضمین یک انتخاب درست و بالا رفتن شانس قبولی خود در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸ با تیم تخصصی مرکز الو مشاوره تماس گرفته و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

                        

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای جامع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع: راهنمای جامع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۹۷انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ -




:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت 98 , دانشگاه ازاد , کنکور , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: