سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
نوشته شده توسط : الو مشاور

 

زمان و سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰

پایه ششم به هفتم

ثبت نام داوطلبان متقاضی برای ورود به مدارس تیز هوشان دوره متوسطه اول معمولا در اردیبهشت ماه انجام می گیرد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت ایترنتی و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب ، اقدامات بعدی را انجام دهند.

پایه نهم به دهم

ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی و تیز هوشان دوره متوسطه دوم معمولا در نیمه دوم فروردین ماه انجام می گیرد و سایت ثبت نام این آزمون نیز azmoon.medu.ir می باشد که داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد نمودن رمز ورود همگام و کد ملی اقدامات لازم جهت تکمیل فرایند ثبت نام را انجام دهند.

 
 

شرایط ثبت نام مدارس تیز هوشان

داشتن تابعیت ایرانی از شرایط عمومی شرکت در آزمون های ورودی مدارس تیز هوشان است لیکن همانند تمامی آزمون ها دارای شرایط اختصاصی نیز هستند:

-از شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه متوسطه اول اشتغال به تحصیل در پایه ششم و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه ششم ابتدایی ، البته دانش آموزانی که در یک درس مقیاس خوب و در باقی دروس خیلی خوب کسب نموده باشند هم مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.

– از شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه دوم متوسطه اشتغال به تحصیل در پایه نهم متوسطه و دارا بودن معدل کل سالانه ۱۹ در پایه هشتم و نهم  

 
 

رمز ورود همگام را از کجا تهیه کنیم؟

تمامی دانش آموزان برای ثبت نام آزمون تیز هوشان می بایست رمز ورود همگام به همراه داشته باشند و در صورت نداشتن این رمز امکان ورود به سایت و ثبت نام وجود نخواهد داشت. بنابراین دانستن اطلاعات مربوط به دریافت این رمز از نکات حائز اهمیت در روند ثبت نام آزمون تیز هوشان خواهد بود و دانش آموزان عزیز می توانند این رمز را به صورت حضوری  و از طریق مراجعه به آموزش و پرورش استان محل سکونت خود (بخش فناوری اطلاعات) و یا از مدرسه دریافت نمایند لیکن این رمز به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار نمی گیرد و چنانچه به هر دلیلی آن را فراموش کرده باشید حتما باید مجددا به مدرسه و یا اداره آموزش و پرورش منطقه زندگی خود مراجعه نمایید.

 
 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیز هوشان ۹۹-۱۴۰۰

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم می توانند یک هفته قبل از زمان برگزاری این آزمون با مراجعه به سامانه های ذکر شده برای هر پایه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و برای جلسه آزمون که معمولا خرداد ماه برگزار می گردد ، آماده شوند. نتایج این آزمون نیز معمولا یک ماه بعد از زمان برگزاری اعلام خواهد شد.

والدین گرامی می توانند تمامی سوالات خود را در خصوص آزمون مدارس تیزهوشان را با کارشناسان مرکز الو مشاوره در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را کسب نمایند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع: سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان - اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی - زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی -  اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم - سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان - 




:: برچسب‌ها: مدارس تیزهوشان , ششم به هفتم , نهم به دهم , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: