درصد لذت زن از رابطه جنسی
نوشته شده توسط : الو مشاور

زن چه میزان از رابطه جنسی لذت میبرد؟

لذت بردن زن از رابطه جنسی تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متفاوتی است که این عوامل مردان را خیلی تحت تاثیر قرار نمی دهد به این صورت که در صورتی که این شرایط برای خانم ها فراهم باشد میزان لذتی که از رابطه می برد بسیار بیشتر از زمان های دیگری است. برای نمونه آمادگی ذهنی و روانی زن در رابطه جنسی ، نبود استرس ، اعتماد به نفس داشتن در طول رابطه و بسیاری عوامل تاثیر گذار دیگر در رابطه جنسی زنان می باشند ، که می توان به آن ها اشاره کرد.

طبق نظر برخی از محققان زنان ، لذت بیشتری از رابطه جنسی می برند که آن را تا ۷ برابر لذت جنسی مردان برآورد کرده اند اما این یافته تا کنون اثبات نشده است.شاید بتوان گفت که این امر به دلیل داشتن نقاط تحریک پذیری بسیار بالای زنان نسبت به مردان و یا پیچیدگی به ارگاسم رسیدن زنان باشد.

 
 

مراحل ارگاسم یا اوج لذت جنسی زنان در حین رابطه

  • مرحله تحریک جنسی

نگاه کردن، شکل ظاهری، نوازش یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، بوسه، صدا یا صحبت، حرکات لطیف و رمانتیک تصویری و جسمی ازجمله رفتارهایی هستند که زنان را برای شروع رابطه آماده می کنند.

  • مرحله اوج

این مرحله اوج هیجان رابطه است که فرد دوست دارد هرکاری انجام دهد که بتواند اوج لذت جنسی و یا ارگاسم را تجربه کند که بتواند به آرامش جسمی و روانی دست یابد.

  • مرحله ارگاسم

 زمان این مرحله چند ثانیه بوده و از ۳ تا ۱۲ انقباض در هر فرد بسته به شرایط روحی متفاوت می باشد. اما این مرحله از لذت بخش ترین قسمت های رابطه جنسی برای زنان است.

  • مرحله بازگشت 

بعد از ارضا شدن همه چیز در عرض چند دقیقه به حالت اولیه برمی گردد. در غیر این صورت خون در واژن باقی می ماند و می تواند تا یک ساعت احساس نامطبوعی ایجاد کند. برخی از زنان برای رهایی از این احساس نامطبوع ممکن است به خودارضایی بپردازند.

 
 

راهکارهای افزایش لذت زن از رابطه جنسی

درصد لذت زن از رابطه جنسی

برای افزایش لذت بردن از رابطه هریک از طرفین باید آگاه باشند که اگر در رابطه بتوانند به طرف مقابل لذت بدهند تا او بتواند از رابطه لذت بیشتری ببرد طرف مقابلشان نیز سعی می کند که هرکاری بکند تا شما لذت بیشتری از رابطه ببرید.

هریک از زوجین باید کاملا به این موضوع واقف باشند که رابطه زناشویی لذت بخش بین آن ها به این موضوع بستگی دارد که آن ها نیز سهم خود را در رابطه به عهده بگیرند و تمام تلاش خود را بکنند که حس لذت بردن خود از رابطه و حس لذت دادن را به یکدیگر منتقل کنند چرا که دو عامل لذت بردن و لذت بخشیدن در رابطه جنسی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

پیشنوازی

با توجه به پیچیده بودن ارگاسم خانم ها و آگاهی آقایان به این مسئله که چیزی حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از خانم ها هرگز به ارگاسم نمیرسند ، پیشنوازی خانم ها را نباید هرگز فراموش کنند و سعی کنند که با تحریک نقاط مختلف بدنشان ، گفتن جملات عاشقانه و تحریک آمیز و یا بوسیدن ، همسر خود را برای دخول آماده نمایند.

پس به عنوان یک نکته اساسی باید ذکر کرد که زنان از دخولی که بی مقدمه باشد بیزارند و ممکن است بسیار دیر با آن رابطه ارتباط برقرار کنند این نیز به دلیل طبیعت وجودی خانم ها می باشد چرا که در هربار رابطه جنسی نیازمند گرفتن حس امنیت از سمت شریک جنسیشان می باشند. 

رابطه جنسی پیاپی را متوقف کنید.

آقایان باید بدانند که اگرچه آن ها از دخول لذت می برند اما همسرشان برخلاف وی ترجیح می دهد که رابطه جنسی را با انواع تنوع سپری کند به این صورت که لازم است گاهی اوقات در حین رابطه دخول را متوقف کنند و انواع پوزیشین های جنسی را امتحان کند و یا اینکه به تحریک قسمت های دیگر همسرش بپردازد.

لذت بردن از رابطه جنسی در زنان پس از ارگاسم نیز ادامه دارد.

زنان نیز پس از رسیدن به ارگاسم مانند مردان احساس بی حالی و خستگی می کنند اما آقایان باید هشیار باشند که پس از ارضای همسر خود ، او  را در آغوش بگیرند و احساس امنیت را به او بدهند و این فرایند به ارگاسم رسیدن شریک جنسیشان را کامل کنند.

اطلاع از خواسته های همسر خود

با وجود آنکه اصول کلی در رابطه جنسی در میان تمامی زنان یکسان است اما به دلیل وجود تفاوت های فردی نمی توانیم دو نفر را پیدا کنم که در تمامی جنبه ها اعم از جنسی مشابه باشند ، می بایست نسبت به درخواست هایی که همسرتان از شما دارد سوال هایی از او بپرسید و از او بخواهید درباره تمامی کارهایی که علاقه دارد شما انجام دهید توضیح دهد.

سوال پرسیدن درباره خواسته های سکسی همسرتان هم باعث افزایش آگاهی شما از همسرتان می شود و هم اینکه با اینکار به او این حس را انتقال می دهید که تو هم در این رابطه مهم هستی و از این رابطه سهم داری و من می خواهم با دانستن علایقت به تو بیشترین لذت را بدهم.

 
 

نشانه های به ارگاسم رسیدن زنان

درصد لذت زن از رابطه جنسی

 تنفس شدید

در این حالت زن نفس نفس می زند و حرکاتی که موجب نزدیک شدن او به ارگاسم شده است را با سرعت بیشتری انجام می دهد چراکه خواهان رسیدن هرچه سریع تر به ارگاسم و اوج لذت جنسی می باشد.

سفت شدن نوک سینه ها 

سفت شدن نوک سینه ها و در برخی مواقع خروج مایعی بی رنگ از نوک سینه خانم ها نشان دهنده لذت بردن زیاد از رابطه جنسی رسیدن به ارگاسم می باشد.

احساسانی شدن پس از به ارگاسم رسیدن

ممکن است گاهی اوقات خانم ها پس از رسیدن به ارگاسم احساساتی همچون گریه را تجربه کند و این نشان دهنده این است که شما کارخود را به خوبی انجام داده اید.

نکته : اما این را به یاد داشته باشید که همیشه این مورد صدق نمی کند و ممکن است که همسرتان به دلیل خاصی گریه کند که این مورد در موارد نادر اتفاق می افتد.

ناتوانی در راه رفتن پس از به ارگاسم رسیدن در برخی از زنان

ممکن است همسرتان بلافاصله پس از ارضا شدن بخواهد سرپا بایستد اما متوجه شوید که اینکار را به سختی انجام می دهد و پاهایش کمی لرزش را دارد در این مواقع باید آگاه باشید که این احساس لرزش در پاها نشانه ارضای جنسی می باشد و شما به عنوان یک مرد خیالتان راحت باشد که همسرتان را به ارگاسم رسانده اید.

صحبت کردن درمورد رابطه جنسی و لبخند داشتتن به نشانه رضایت از اینکه ” کارت عالی بود” .

انقباض سریع عضلات

چند ثانیه پس از شروع به ارگاسم رسیدن زن ، انقباض سریع و غیرارادی عضلات اطراف آلت تناسلی زن و مقعد رخ می‌دهد.

حرکات سریع پایین تنه

افزایش ترشحات واژن

متورم شدن ناحیه کلیتوریس

خروج مایعی سفید رنگ از واژن که تنها در درصد کمی از خانم ها وجود دارد .

تورم و قرمز شدن واژن

برای راهنمایی در زمینه زوج و خانواده می توانید با خانواده درمانگران و زوج درمانگران ما در مرکز الومشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درصد لذت زن از رابطه جنسی

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 


منبع:درصد لذت زن از رابطه جنسی

عزت نفس و راهکارهای مقابله با آن-علائم افسردگی وراهکارهای مقابله باآن-ملال جنسیتی و علت هایش-انواع اختلالات جنسی ودرمان آنهاخودارضایی و عوارض و پیامدهای آن-سن ازدواج

 




:: برچسب‌ها: روانشناسی , زناشویی , الو مشاوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: