اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹
نوشته شده توسط : الو مشاور

اعلام نتایج اولیه دکتری 99

اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

 

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

بدون شک اغلب دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد ، به دلیل اهم تکمیل کردن تحصیلات خود ، تمایل به شرکت در آزمون دکتری و ارتقا دادن دانش در زمینه رشته تحصیلی خود می باشند. این دسته از داوطلبان برای پذیرش در رشته مدنظر خود می بایست زحمت و تلاش زیادی را به جهت ظرفیت کم رشته ها و پذیرش با رتبه قبولی عالی به کار برند. به دلیل تماس های مکرر از سوی داوطلبان این مقطع تحصیلی با مرکز الو مشاوره ، لذا بنا را بر این دانستیم توضیحاتی را جهت اطلاعات بیشتر این دسته از داوطلبان در اختیار نهیم.


اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹

همانطور که مستحضرید مطابق صلاح دید سازمان سنجش کشور ،کنکور دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری ادغام شده و به صورت مشترک و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. داوطلبان این مقطع تحصیلی پس از شرکت در این آزمون بی صبرانه منتظر دریافتنتایج آزمون خود و تمایل دارند از زمان اعلام نتایج آزمون خود اطلاع یابند. از آنجایی که این آزمون نسبت به مقاطع تحصیلی دیگر ، ظرفیت پذیرش رشته های نسبتا کمی را به خود اختصاص داده است ، برای پذیرش در آزمون دکتری داوطلبان علاوه بر کسب نمره قابل قبول در آزمون باید در مرحله مصاحبه نیز حد نصاب لازم را دریافت کنند. در واقع پس از برگزاری آزمون دکتری ، مراحل اعلام نتایج اولیه ، انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی وجود خواهد داشت که هر یک از آن ها در یک بازه زمانی که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، انجام می شود. از انجایی که طبق روال سال های گذشته و سال ۹۸ ، نتایج آزمون معمولا در ۲۷ فروردین ماه اعلام می شود ، لذا پیش بینی می شود در سال ۹۹ نیز نتایج آزمون در هفته اخر فروردین ماه بر روی حساب کاربری داوطلب نمایش داده شود.


کارنامه اولیه آزمون دکتری (ph.D)

داوطلب در هنگام مشاهده کارنامه می بایست بر روی عبارات و عناوین به کار رفته در کارنامه دقیق شود. در جدول درج شده بر روی کارنامه با عنوان (وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره ) ، وضعیت پذیرش داوطلب در پذیرش دوره روزانه و بورس خارج از کشور و یا دوره های نوبت دوم ، پردیس خود گردان ، پیام نور و موسسات آموزش عالی را نماینگر می باشد و در صورت مشاهده کردن کلمه (می باشید) در هر یک یا دو قسمت ، داوطلب قادر به انتخاب رشته در هر یک یا دو دوره خواهد بود.

در پی اعلام نتایج اولیه ، دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ph.D( نیمه متمرکز)بر روی سامانه سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان در صورت مجاز بودن  قادر خواهند بود که در بازه زمانی نیمه اول اردیبهشت تا یک هفته پس از آن ، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند. داوطلبان آزمون دکتری می توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته که شامل رشته ها، ظرفیت و رشته محل های متفاوت است، به انتخاب رشته محل های دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس های خودگردان،غیرانتفاعی و پیام نور بپردازند. داوطلب برای انتخاب رشته می بایست به پایگاه اطلاع رسانیsanjesh.org مراجعه نموده و پس از وارد کردن اطلاعات خود وارد صفحه انتخاب رشته شوند.


چه نکاتی را برای یک انتخاب رشته درست باید در نظر بگیریم؟

داوطلب باید این نکته را در نظر بگیرد که انتخاب رشته به اندازه نتیجه آزمون مورد اهمیتبوده و در صورت اشتباه ممکن است از پذیرش در دانشگاه محروم شود. بنابراین لازم است جهت انتخاب رشته صحیح نکاتی را مدنظر داشته باشد:

  • قبل از انتخاب رشته دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به طور کامل مطالعه نمایید.
  • پس از انتشار دفترچه معمولا اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری بر روی سامانه سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان جهت انتخاب صحیح ، این دفترچه را نیز بادقت مطالعه نمایند.
  • شما در صورت مجاز بودن، قادر به انتخاب ۵۰ کد رشته محل خواهید بود.
  • قبل از چیدمان کدرشته های خود ، ظرفیت های ذکر شده را مدنظر داشته باشید.
  • سعی کنید کدرشته هایی که بسیار حالت خوش بینانه ای با رتبه قبولی شما دارند ، جز اولویت های اول خود قرار دارید و شانس پذیرش خود را بسنجید.
  • در اولویت های بعدی خود به صورت واقع بینانه انتخاب رشته نمایید.
  • در صورت نیاز می توانید از مشاوران متخصص برای انتخاب رشته خود کمک بگیرید.
  • متقاضی صرفا نباید به نمره آزمون درج شده در کارنامه اولیه خود اکتفا نماید. بسیاری از داوطلبان از آنجایی که نمره قبولی عالی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، دانشگاه هایی را مدنظر خود قرار می دهند که مدارج عالی تری نسبت به سایر دانشگاه ها دارند. همین موضوع سبب می شود از ثبت کدرشته محل هایی با مدارج پایین تر خودداری نمایند. لذا این داوطلبان شانس پذیرش خود را کاهش داده و حتی ممکن است به دلیل کم بودن ظرفیت ، حتی با وجود نمره عالی ، در هیچ کدرشته محلی پذیرفته نشوند.
  • پس از اتمام انتخاب رشته، داوطلب باید توجه داشته باشد که کد ۱۵رقمی موجود در پایان انتخاب رشته را دریافت نماید که این کد نشان دهنده ی ثبت و تایید انتخاب رشته داوطلب می باشد.

تعداد زیادی از داوطلبان به دلیل انتخاب رشته نا آگاهانه یک سال از مسیر خود دور شده اند، لذا در صورتی که شما قصد قبولی در سال جاری را دارید می توانید با مشاوران الو مشاوره بهترین انتخاب در این زمینه را داشته باشید.چ

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

 

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹

دانشگاه آزاد ۹۸ - برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری ۹۹ - مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت - دکتری بدون کنکور سراسری - اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ - مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ - زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ -آزمون دکتری بیماری های داخلی دام های کوچک - تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ - دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد - آزمون دکتری رادیولوژی دامپزشکی - آزمون دکتری بهداشت مواد غذایی - آزمون دکتری بیوشیمی - زمان اعلام نتایج آزمون دکتری - ثبت نام آزمون دکتری - کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹ - زمان اعلام نتایج دکتری آزاد - زمان انتخاب رشته دکتری ۹۸ - برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری

 

 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج دکتری , کنکور دکتری , نتایج اولیه دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: