معرفی رشته مدیریت جهانگردی
نوشته شده توسط : الو مشاور

معرفی رشته جهانگردی 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

 

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

رشته مدیریت جهانگردی اصل و ماهیت رشته گردشگری را دارد و در صورت پذیرش در این رشته در دانشگاه های مختلف بایستی تخصص ها و مهارت های مختلفی که مرتبط با رشته مدیریت جهانگردی است را کسب نمایند تا در آینده مدیران قابل و با تجربه ای شوند ، این رشته دارای سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد ، این رشته برای اولین بار در سال ۷۴ در دانشگاه علامه طباطبایی پذیرش دانشجو داشته و در طی چندین سال به طور رسمی  شناخته شده است و در حال حاضر در دانشگاه های مختلف (از جمله دانشگاه تهران ، شیراز ، کرمان ، تبریز و .. )جهت ادامه تحصیل در این رشته دانشجویان زیادی را پذیرا می باشند . در این مقاله قصد داریم شمار را بیشتر با این رشته جذاب آشنا نماییم ، تا پایان مطالب معرفی رشته جهانگردی با ما همراه شوید.


دروس های مقطع کارشناسی رشته جهانگردی

  1.  مبانی جامعه شناسی
  2.  اصول اقتصاد ۱و۲
  3.  روش تحقیق
  4.  اصول حسابداری ۱و۲
  5.  مبانی سازمانی و مدیریت
  6.  مبانی و کاربرد کامپیوتر در جهانگردی
  7. ریاضیات کاربردی در مدیریت جهانگردی
  8.  حقوق اساسی
  9.  روانشناسی عمومی جهانگردی

 بازار کار و آینده شغلی رشته مدیریت جهانگردی

دانشجویانی که در این رشته ادامه تحصیل می دهند و قصد دارند جهت کار مرتبط با رشته ی خود وارد بازار کار شوند ، لازم است بدانند که افراد زیادی در این رشته به صورت تخصصی فعالیت نمی کنند و هنوز این رشته در بین دانشگاه ها  و افراد اشباع نشده است، ولی در طی چند سال اخیر این رشته توسعه بیشتری پیدا کرده است و در آینده ی نه چندان دور صنعت جهانگردی در ایران به رشد و شکوفایی خواهد رسید.

فارغ التحصیلان در این رشته می توانند در زمینه های موسسات آموزش گردشگری ، سازمان های زنجیره ای گردشگری ، راهنمایی تورها ، آژانس های گردشگری ، تدریس در موسسات جهانگردی و دانشگاه ها ، هتل ها و شرکت های هواپیمایی ، در برخی از بخش های خدماتی ، صنعت حمل و نقل ، بخش های اقتصادی و …. مشغول به کار شوند ودر صنعت جهانگردی بدرخشند.از آنجا که موقعیت شغلی در هر رشته از اهمیت خاصی برخوردار است ، افراد لازم است اگاهانه دست به انتخاب بزنند، پس از تحقیقات بعمل آمده توسط مشاورین متخصص مرکز الو مشاوره شرایطی را برای  تمام داوطلبان فراهم نموده  تا بتوانند در سرتا سر کشور با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار نمایند.

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

 

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: معرفی رشته جهانگردی

 

کنکور سراسری زبان - زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۸ - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری - منابع کنکور انسانی 98 - محرومیت از کنکور سراسری - نتایج کنکور سراسری ۹۸ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ -کارنامه نهایی کنکور سراسری ۹۸ - تغییرات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ - اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ - اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ -کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ - فهرست حذفیات منابع نظام قدیم کنکور سراسری ۹۸ - تاثیر سهمیه ایثارگران ۵ درصدی در کنکور سراسری - محرومیت از کنکور سراسری - کنکور سراسری هنر - فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری ۹۸ - هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - منابع کنکور سراسری ۹۸ - منابع کنکور سراسری ریاضی ۹۸




:: برچسب‌ها: معرفی رشته مدیریت جهانگردی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: