نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری ۹۸

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

یکی از الزامات دریافت کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری به همراه داشتن شماره پرونده ، کدپیگیری ثبت نام یا شماره داوطلبی می باشد ، در واقع نبود هر یک از موارد گفته شده داوطلب را هنگام دریافت نتایج با مشکل رو به رو خواهد کرد.

معمولا شماره پرونده و کد پیگیری در فرم ثبت نام اولیه درج می شود همچنین شماره داوطلبی نیز در کارت ورود به جلسه موجود است. در این بین ممکن است برخی از داوطلبان کد پیگیری و شماره پرونده خود را فراموش و یا گم کرده و به دنبال راهی برای دریافت مجدد موارد گفته شده باشند. هدف ما از نگارش این مقاله ارائه راهکارهایی در جهت رفع مشکل شما می باشد ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری ۹۸


دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

در ابتدا لازم است بگوییم که سازمان سنجش آموزش کشور شرایط  را برای داوطلبان فراهم نموده که با مراجعه به سایت sanjesh.org و ارسال درخواستی مبنی بر بازیابی شماره پرونده یا شماره داوطلبی ، مجددا آن ها را دریافت کنید.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری

در این قسمت از مطلب به توضیحاتی در خصوص نحوه بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خواهیم پرداخت. در ابتدا لازم است گفته شود که برای دریافت موارد فوق دو روش وجود دارد:

روش اول: برقراری ارتباط با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

روش دوم: بایستی از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را ارسال کنید. مشاوران مرکزالو مشاوره برای درک بیشتر ، مراحل ثبت درخواست را با استفاده از تصویر برای شما ارائه نموده اند.

  • در ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت چپ بر روی گزینه “ ارسال درخواست” کلیک کنید. افرادی که از قبل در سایت عضویت دارند می توانند بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک نموده و درخواست خود را ارسال کنند اما برای عضویت باید به صورت زیر عمل کنند:

 

  • با کلیک بر روی گزینه “عضویت در سایت” فرمی همانند تصویر برای شما به نمایش در خواهد آمد ، که بایستی با دقت به تمام سوالات آن پاسخ دهید.

 

 

  • پس از اتمام مراحل فوق و تایید آن نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید برای ثبت درخواست خود باید مجددا به صفحه اول سیستم پاسخگویی بازگردید و بر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

 

  • در این مرحله بایستی گزینه “درخواست جدید” را از سمت راست منوی اصلی را انتخاب نموده و وارد صفحه جدیدی شوید که در آن باید نوع آزمون و سال برگزاری آن را مشخص نموده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تصویر ذیل برای شما به نمایش دربیاید.

 

در این گام می توانید بر روی گزینه “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” کلیک نموده درخواست خود را به ثبت برسانید.

 


نکات مهم  در خصوص ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی

  1. آدرس ایمیل هر داوطلب باید مختص به خود او باشد چرا که چند کاربر نمی توانند از یک آدرسالکترونیکی استفاده کنند.
  2. آدرس ایمیل باید فعال باشد چرا که نام کاربری و رمز عبور به همان پست الکترنیکی ارسال خواهد شد.
  3. به دلیل عدم امکان ویرایش هنگام ثبت متن درخواست کاملا دقت کنید که اشتباهی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی شود.
  4. دقت کنید که در هنگام عضویت در سایت سازمان سنجش (سیستم پاسخگویی) زبان کیبورد خود را بهانگلیسی تغییر دهید.

زمان پاسخگویی به درخواست داوطلبان

پس از ارسال درحواست از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش پس از ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش ، شماره درخواستی برای داوطلب مشخص می شود که از طریق آن می تواند اقدام به مشاهده نتیجه درخواست خود نماید. معمولا مدت زمان پاسخ درخواست کاربران ۲۴ الی ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست می باشد. علاوه بر شماره درخواست می توانید با استفاده از نام کاربردی و رمز عبور نیز پاسخ درخواست خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که اگر پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ موفق به دریافت کارنامه خود نشوید ، مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نخواهند شد بنابراین اگر اطلاعات خود را فراموش نموده اید به شیوه های گفته شده اطلاعات خود را بازیابی کنید. اگر هنگام دریافت کدپیگیری و شماره پرونده دچار مشکل شدید و یا موفق به دریافت نشدید می توانید با مشاوران متخصص ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری ۹۸

راهنمای انتخاب رشته ریاضی - شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۸ - آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟ - منابع کنکور تجربی ۹۸ - زمان ثبت نام کنکور سراسری - کلید سوالات زبان - منابع کنکور سراسری هنر ۹۸ - منابع کنکور سراسری زبان ۹۸ - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای - رشته های پزشکی بدون کنکور - منابع کنکور هنر - زمان انتخاب رشته کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی - زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸ - ثبت نام کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری زبان - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ۹۸ - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ - جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی - نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری - جمع بندی کنکور سراسری تجربی - کلید سوالات تجربی - زمان برگزاری کنکور سراسری - باجه های رفع نقص کنکور سراسری - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۸ - کلید سوالات ریاضی - شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - کلید سوالات انسانی - شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ -

 




:: برچسب‌ها: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور , کنکور سراسری , کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: