شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹
نوشته شده توسط : الو مشاور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

ثبت نام و پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری از جمله دانشگاه غیرانتفاعی ، دارای شرایطی می باشد که تمامی این شرایط در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی درج شده است.

شرایط عمومی

معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
نداشتن عناد و دشمنی با قوانین جمهوری اسلامی ایران
عدم سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی ، فراماسونری و وابستگان آن ها
نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
نداشتن هیچ گونه فساد اخلاقی در دوره تحصیلی و شغلی

 

شرایط اختصاصی

پذیرش در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس نوع دیپلم و رشته انتخابی داوطلب انجام می گیرد.
دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید در تمام رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش و یا اخذ آن حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹
دارا بودن دیپلم نظام قدیم
دارا بودن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
داوطلبان فارغ التحصیل شده در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند ، مجاز به ثبت نام در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی نمی باشند.
هر یک از داوطلبان مجاز هستند بدون توجه به نوع مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی بر اساس علاقمندی خود در یکی از رشته های بدون کنکور در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.
پذیرفته شدگان دانشگاه های روزانه روزانه سال ۹۸ ، مجاز به پذیرش دوره روزانه سال ۹۹ نمی باشند.
دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ می باشند ولی باید پس از امتحانات نهایی و دریافت کارنامه ، معدل کتبی خود را در فرم اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور پذیرش شده اند و با شرکت در سراسری ۹۹ در یکی از رشته محل های با کنکور پذیرفته شوند ، فقط مجاز هستند که در یک کد رشته محل ثبت نام نمایند و به عبارت دیگر امکان تحصیل همزمان در هر دو رشته پذیرفته شده وجود ندارد.
دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه ، مجاز هستند که بدون انصراف  از رشته و دانشگاه خود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را انجام دهند و پس از پذیرش نهایی ، انصراف دهند . البته این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبلی خود را ندارند.
پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد درود

علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی که تمام داوطلبان ملزم به رعایت آن ها هستند ، داوطلبان آقا نیز باید دارای شرایط نطام وظیفه مشخص باشند. وضعیت نظام وظیفه هر یک از داوطلبان آقا در دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی ۹۹ قید شده است :

شرایط نظام وظیفه

کد نظام وظیفه وضعیت نظام وظیفه
۱ دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند
۲ دارا بودن کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت ، پزشکی ، ایثارگران و موارد خاص)
۳ مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی و کفالت)
۴ متولدین سال ۵۴ و پیش از آن که باید پس از اعلام نتایج قبولی و به هنگام ثبت نام ، کارت معافیت دائم هوشمند (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارائه نمایند.
۵ دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت پیوسته و حضوری (مدارس روزانه ، بزرگسالان و آموزش از راه دور) مشغول به تحصیل بوده و نهایتا تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ در سنوات مجاز تحصیلی که حداکثر ۲۰ سال است ، فارغ التحصیل شوند.
۶ داوطلبانی که از مقطع متوسطه فارغ التحصیل شده و دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشند ، مشروط بر این که دوره تحصیل را به صورت پیوسته و حضوری ، حداکثر تا ۲۰ سال تمام کرده و وارد دوره غیبت نشوند.
۷ دانش آموزانی که موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی قبل از سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) شوند ، بدون این که مشمول غیبت سربازی گردند. به این صورت که اگر در سن ۱۷ سالگی موفق به دریافت مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی شده و حداکثر ۶ ماه پس از رسیدن به سن ۱۸ سال ، وارد دانشگاه شوند ، می توانند به ادامه تحصیل بپردازند اما در غیر این صورت مشمول غیبت سربازی شده و اجازه ادامه تحصیل نخواهند داشت ، مگر این که در این مهلت ۶ ماهه جهت معرفی خود ، به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده تا هنگام پذیرش در دانشگاه ، دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.
۸ سربازان در حال خدمت بدون غیبت اولیه دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ به شرطی که در مقطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند.
۹ سربازانی که تا روز ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ ، دوره خدمت شان به اتمام برسد. لازم به ذکر است که این افراد می بایست به هنگام ثبت نام در دانشگاه ، گواهی و یا کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.
۱۰ طلاب علوم دینی که مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی داشته و دارای معافیت تحصیلی حوزه می باشند. در صورتی که مرکز مدیریت حوزه های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان تایید کنند که طلبه می تواند هم زمان با تحصیل در حوزه ، به تحصیل دانشگاهی نیز مشغول شود ، فرد می تواند توسط معافیت تحصیلی حوزه خود ، در دانشگاه به تحصیل بپردازد. از همین رو هر زمان که حوزه علمیه ، معافیت تحصیلی طلبه ای را پایان یافته اعلام کند ، ادامه تحصیل وی در دانشگاه مشروط بر اجازه سازمان نظام وظیفه عمومی و صدور گواهی معافیت تحصیلی دانشگاهی است. در نتیجه داوطلبان می بایست موافقت نامه حوزه علمیه مربوطه را به هنگام ثبت نام هر ترم تحصیلی ارائه نمایند.
۱۱ کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از اداره نیروی انسانی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل
۱۲ دانشجویانی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه ، انصراف داده و از زمان انصراف آن ها در رشته و دانشگاه سابق تا تاریخ پذیرش در دانشگاه و رشته جدید ، بیش از یک سال ، سپری نشده باشد.
پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ در دو نبمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش ، زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی برای نیمسال اول تحصیلی از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۸ تا ۳۱ شهریور ماه ۹۹ می باشد و داوطلبان دارای شرایط مذکور می توانند از طریق مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. چنانچه در خصوص ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی سوالی داشتید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرید.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 
دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهرماه 
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹
لیست رشته های بدون کنکور سراسری 
معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور
شرایط رشته های پیراپزشکی بدون آزمون کاردانی 

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

منبع:شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی - ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی -  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی -  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۹۹-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ -دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹
-




:: برچسب‌ها: بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: