آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟
نوشته شده توسط : الو مشاور

آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟

ممکن است این سوال برای دوطلبان مطرح گردد که آیا اعتراض به نتایج کنکور سراسری امکان پذیر است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر آزمونی که مجری آن سازمان سنجش باشد ، امکان اعتراض به آن وجود خواهد داشت ، با توجه به این که مسئولیت برگزاری کنکور سراسری بر عهده سازمان سنجش می باشد بنابراین امکان اعتراض به نتایج کنکور وجود خواهد داشت.

بسیاری از داوطلبان با نحوه ثبت اعتراض آشنا نیستند به همین دلیل پیگیر آن نمی شوند ، به همین منظور تلاش نموده ایم در این مقاله شما را با مواردی که می توان به آن اعتراض نمود و نحوه ثبت اعتراض آشنا کنیم. پیشنهاد ما این است که برای آگاهی بیشتر این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.


اعتراض به نتایج کنکور سراسری

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد نتایج کنکور سراسری دهه دوم مرداد ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش، منتشر می شود. داوطلبان می توانند در صورت داشتن اعتراض یک الی دو روز بعد ار اعلام نتایج از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش ، اعتراضات خود را به ثبت برسانند. شایان ذکر است که به دلیل مکانیسم تحصیح پاسخ برگ ها ، احتمال خطا بسیار کم است اما با این وجود سازمان سنجش این شرایط را برای شما محیا نموده است.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

این امکان وجود دارد که داوطلبان پس از دریافت کارنامه خود به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند ، در این خصوص باید بگوییم که امکان اعتراض وجود دارد. چنانچه موفق به ثبت اعتراض خود نشدید می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

برای این کار در مرحله بایستی وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sangesh.org شده و همانند تصویر گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید.

  • در گام دوم باید بر روی گزینه “عضویت در سایت” کلیک نموده و فرم مربوطه را همانند تصویر تکمیل نمایید.

  • پس از اتمام مراحل فوق و تایید آن نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید برای ثبت درخواست خود مجددا به صفحه اول سیستم پاسخگویی بازگردید و بر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

  • در این مرحله بایستی گزینه “درخواست جدید” را از سمت راست منوی اصلی را انتخاب نموده و وارد صفحه جدیدی شوید که در آن باید نوع آزمون و سال برگزاری آن را مشخص نموده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تصویر ذیل برای شما به نمایش دربیاید.

در این گام می توانید بر روی گزینه “کنکور سراسری” کلیک نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.


نکات مهم  در خصوص ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی

  1. آدرس ایمیل هر داوطلب باید مختص به خود او باشد چرا که چند کاربر نمی توانند از یک آدرس الکترونیکی استفاده کنند.
  2. آدرس ایمیل باید فعال باشد چرا که نام کاربری و رمز عبور به همان پست الکترنیکی ارسال خواهد شد.
  3. به دلیل عدم امکان ویرایش هنگام ثبت متن درخواست کاملا دقت کنید که اشتباهی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی شود.
  4. دقت کنید که در هنگام عضویت در سایت سازمان سنجش (سیستم پاسخگویی) زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید… 

 

عنوان: آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟

 

 آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟ - منابع کنکور تجربی ۹۸ - زمان ثبت نام کنکور سراسری - کلید سوالات زبان - منابع کنکور سراسری هنر ۹۸ - منابع کنکور سراسری زبان ۹۸ - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای - رشته های پزشکی بدون کنکور - منابع کنکور هنر - زمان انتخاب رشته کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی - زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸ثبت نام کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری زبان - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ۹۸ - زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۹۸ - 

 




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج کنکور سراسری , انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: