نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
نوشته شده توسط : الو مشاور

راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ اردیبهشت ماه می باشد و داوطلبان برای انجام ثبت نام خود باید به سایت سازمان سنجش آزموش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. هر یک از داوطلبان پس از ورود به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی در قدم اول بایستی هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته را از طریق خرید سریال ثبت نام واریز نماید و پس از دریافت سریال ۱۲ رقمی ثبت نام ، می تواند با دریافت فرم آن را با حداکثر ۵۰ کدرشته محل تکمیل نماید.

 
 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

به داوطلبان توصیه می شود مطالب و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی  را به دقت مطالعه و مطابق توضیحات ابتدا فرم پیشنویس تقاضانامه مندرج در این دفترچه را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش نویس ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، اطلاعات لازم را در آن درج کنند

ردیف های ۱ ،۲ و ۳ : داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی کامل ، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه  وارد نماید. در صورت داشتن پسوند درشناسنامه می بایست در تقاضانامه عیناً پسوند را نیز درج نمایند.
ردیف ۴ : داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد ، دایره مربوط را علامت گذاری نماید.
ردیف ۵ : داوطلب باید فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوط درج نماید و از درج حروف ، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده ، خودداری نماید.
ردیف ۶ : داوطلب باید شماره سری و سریال شناسنامه خود را که به رنگ قرمز در حاشیه بالای صـفحات شـناسـنامه درج شده است ، در این قسمت وارد نماید.
ردیف ۷ : داوطلب باید سال تولد خود را در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۸ : داوطلب باید شماره ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
ردیف ۹ : داوطلبان اقلیت های دینی چنانچه به سوالات معارف غیراسلامی پاسخ می دهند ، باید با علامت گذاری در یکی از دایره های این ردیف آن را مشخص نمایند.
ردیف ۱۰ : هر یک از داوطلبان لازم است با علامت گذاری در یکی از موارد این بند ، سهمیه خود را (سهمیه آزاد و یا غیرآزاد) مشخص نمایند. درصورتی که سهمیه پذیرش شما غیر از آزاد است ، حسب مورد بند مربوط را علامت گذاری و همچنین اگر ارگان تأییدکننده سهمیه شما ستاد مشترک سپاه ، وزارت جهاد کشاورزی و یا ستاد کل نیروهای مسلح است ، بند ۱۰ تقاضانامه را نیز تکمیل نمایید.
ردیف ۱۱ : داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است مدت حضور فرد رزمنده در جبهه را به “ماه” در این بند درج نمایند.
ردیف ۱۲ : داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است کد پیگیری ۱۲ رقمی فرد رزمنده را در این بند درج نمایند.
ردیف ۱۳ : داوطلب باید کد شهرستان محل تولد خود را که یک عدد چهار رقمی است ، از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل مربوط درج نماید. همچنین لازم است عنوان محل تولد نیز درج گردد.
ردیف ۱۴ : داوطلب باید کد شهرستان محل صدور شناسنامه خود را که یک عدد چهار رقمی است ، از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل مربوط درج نماید. همچنین لازم است عنوان محل صدور شناسنامه نیز درج گردد.
ردیف ۱۵ : داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به کدهای سیزده گانه مقررات وظیفه عمومی و تذکرات مهم آن با یکی از اعداد ۱ تا ۱۳ مشخص نمایند.
ردیف ۱۶ : داوطلبان اتباع غیرایرانی که مجاز به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می باشند ، بر حسب ملیت خود یکی از گزینه ها را علامتگذاری نموده و کد پیگیری ۱۳ رقمی خود را در محل مخصوص درج نمایند.
ردیف ۱۷  : آن دسته از داوطلبانی که چپ دست هستند ، در صورتی که تمایل به استفاده از صندلی چپ دست در حوزه امتحانی دارند لازم است گزینه مربوط را علامت گذاری نمایند.
ردیف ۱۸ : آن دسته از داوطلبانی که نابینا یا کم بینا ، ناشنوا یا کم شنوا و یا معلول جسمی حرکتی می باشند ، باید با علامت گذاری در دایره های این ردیف وضعیت  خود را مشخص نمایند.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی

ردیف ۱۹ : آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی پیوسته در گروه پزشکی می باشند ، لازم است در این بند دایره مربوط را علامت گذاری نمایند.
ردیف ۲۰ : داوطلب باید نام رشته تحصیلی دانش آموختگی دوره کاردانی خود را در محل مربوط درج و سپس کد رشته تحصیلی مدرک کاردانی خود را از جدول کد و نام رشته های تحصیلی این دفترچه راهنما که هر یک عددی چهار رقمی است ، استخراج و در بخش مربوط درج نماید.
ردیف ۲۱ : داوطلب باید کد و نام دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل دریافت مدرک دوره کاردانی قبلی و یا مؤسسه ای را که از آن فارغ التحصیل خواهد شد ، از لینک مربوط در سایت سازمان سنجش آموزش کشور استخراج و در محل مربوط درج کند.
ردیف ۲۲ : داوطلبانی که در دوره کاردانی فارغ التحصیل شده و مدرک کاردانی خود را اخذ نموده اند ، لازم است معدل کل مندرج در مدرک کاردانی خود را در این بند درج نمایند.
ردیف ۲۳ : داوطلب باید ماه و سال اخذ مدرک کاردانی خود را به صورت کاملا صحیح در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۲۴ : داوطلب باید دایره مربوط به نام گروه امتحانی را که در آزمون آن شرکت خواهد کرد ، با علامت گذاری مشخص نماید.
ردیف ۲۵ : داوطلب باید نام رشته امتحانی خود را که متقاضی شرکت در آن رشته می باشد ،  در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۲۶ : داوطلب باید با انتخاب منحصراً یک مورد ، زبان امتحانی خود را انتخاب نماید.
ردیف ۲۷ : داوطلبان شاغل به صورت رسمی یا پیمانی و یا قراردادی در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعم از متقاضیان کد رشته محل های مامایی ویژه کاردان های مامایی شاغل در طرح پزشک خانواده و همچنین داوطلبان شاغل به صورت رسمی و یا پیمانی در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت آموزش و پرورش باید با علامت گذاری در دایره مربوط وضعیت اشتغال خود را مشخص نمایند.
ردیف ۲۸ : داوطلبان واجد شرایط باید در فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته کد و عنوان مربوط را از جدول شماره ۱۶ مندرج دفترچه راهنما درج نمایند.
ردیف ۲۹ : نظر به اینکه در برخی از رشته های امتحانی ، علاوه بر پذیرش در دوره های روزانه و یا نوبت دوم ، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی نیز پذیرش دارند ، لذا داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی لازم است نسبت به علامت گذاری این بند اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم دریافت کارت علاقه مندی  به کدرشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی ، سامانه هوشمند انتخاب رشته به آنان اجازه انتخاب این قبیل رشته ها را نخواهد داد.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99

ردیف ۳۰ : داوطلب باید نام استان بومی خود را براساس تعریف استان بومی نوشته و کد آن را نیز که عددی دو رقمی است ، از جدول کد و نام استان ها استخراج و در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۳۱ : داوطلب باید نام شهرستان محل اقامت خود در زمان برگزاری آزمون را برای تعیین حوزه امتحانی ، در محل مربوط بنویسد و سپس کد شهرستان حوزه امتحانی خود را که یک عدد چهار رقمی می باشد ، در بخش مربوط درج نماید.
ردیف ۳۲ : داوطلب باید شماره تلفن ثابت و پیش شماره شهر محل سکونت خود را در مستطیل مربوط درج نماید.
ردیف ۳۳ : چنانچه داوطلب دارای تلفن همراه می باشد ، به منظور استفاده از خدمات پیام کوتاه و…. شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۳۴ : داوطلب باید کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد ، در محل مربوط درج و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
ردیف ۳۵ : داوطلب باید کد و نام استان و همچنین کد و نام شهرستان محل اقامت خود را از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل های مربوط درج نماید. کد استان دو رقمی و کد شهرستان محل اقامت چهار رقمی میباشد.

ردیف ۳۶ : چنانچه داوطلب دارای پست الکترونیکی می باشد،  لازم است نشانی پست الکترونیکی خود را در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۳۷ : داوطلب باید با توجه به رشته امتحانی خود  و با درنظر گرفتن جنس پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های رشته امتحانی مربوط ، حداقل ۱ و حداکثر ۵۰ کدرشته محل انتخابی را که یک عدد چهار رقمی
است.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

مطالب پینشهادی برای مطالعه

لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 
شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 
زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 
 تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

منبع:نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی - ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی  -  اعلام نتایج دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم 98 - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی -  ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسینحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی - زمان برگزاری كنكور كاردانی به كارشناسی - زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی - کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی - ثبت نام کاردانی به کارشناسی - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد -  ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسیلیست رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی -  لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ - اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد - تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی-زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی-ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-- شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ - ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی - شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی-مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی- لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسیزمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسینحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیهزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیهزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی- لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی-تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-

 




:: برچسب‌ها: ثبت نام كارداني به كارشناسي , كنكور كارداني به كارشناسي , كارداني به كارشناسي , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: