زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای

پذیرش در رشته های مقطع کاردانی فنی حرفه ای به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می شود که داوطلبانی که ادامه تحصیل در این مقطع تحصیلی را دارند می توانند در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش ، ثبت نام کنند. با توجه به اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ، زمان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ از ۱۹ خرداد آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت. اما گاهی اوقات تعدادی از داوطلبان متوجه بروز اشتباهاتی در فرم ثبت نام خود شده و لازم می دانند که به ویرایش آن اقدام نمایند. می بایست گفته شود تمامی داوطلبان همزمان می توانند جهت ثبت نام و انتخاب رشته و همینطور ویرایش های لازم از طریق وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.


زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

از آنجا که این آزمون هزاران متقاضی را دارا می باشد لذا داوطلبان جهت پذیرش در رشته و دانشگاه دلخواه خود لازم است خود را تا زمان برگزاری این آزمون آماده نمایند. در خصوص زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ باید بگوییم که بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده مندرج در صفحه اطلاع رسانی سازمان سنجش، این آزمون جمعه ۱۱ مرداد برگزار خواهد شد. به دلیل این که ثبت نام در این دوره مستلزم پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی می باشد ، لازم است متقاضیان ، هزینه را با کارت های عضو شبکه شتاب (کارت های دارای رمز دوم) پرداخت کنند و پس از دریافت کد رهگیری و شماره سریال ثبت نام ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند(هزینه ثبت نام کاردانی پیوسته ۹۸ مبلغ ۲۷٫۵۰۰ می باشد)


زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد ، داوطلبان باید برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام ، شرایط ثبت نام ، کد رشته محل ها و … باید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای مراجعه کنند. حال این سوال مطرح می گردد که زمان انتشار دفترچه مذکور در چه تاریخی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا چند روز قبل از شروع ثبت نام یعنی حدودا ۱۷ خرداد ماه ، دفترچه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه و اطلاع از شرایط آن و در صورت مجاز بودن، مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای ۹۸
(به محض انتشار دفترچه ، این لینک فعال می شود)


راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸

  1. در مرحله اول بایستی وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شده و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته را به صورت کامل مطالعه کنید تا در جریان تمام شرایط و رشته های این مقطع تحصیلی قرار بگیرید.
  2. در مرحله دوم از منوی اصلی سایت سازمان سنجش ، گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله باید بر روی لینک فعال شده “سامانه جامع پذیرش دوره های كاردانی نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی ۱۳۹۸” کلیک کنید.
  4. در گام بعدی باید از منوی سمت راست “خرید سریال ثبت نامی” را انتخاب و با واریز هزینه به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب ، سریال ۱۲ رقمی را دریافت کنید.
  5. پس از خرید کارت اعتباری ، مجدد وارد لینکی که در مرحله سوم به آن اشاره شد ، شوید و گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید.
  6. فرم ثبت نام را تکمیل نموده و در نهایت کد رشته های انتخابی خود را وارد کنید. (هر داوطلب مجاز به انتخاب ۵۰ کد رشته می باشد)
  7. در نهایت پس از پایان پروسه ثبت نام ، شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام ارائه شده را دریافت و از آن پرینت تهیه نمایید تا در زمان اعلام نتایج با مشکل مواجه نشوید.

داوطلبانی که در وارد نمودن اطلاعات خود و همینطور نحوه انتخاب رشته با مشکاتی روبه رو شدند، قادر به برقراری ارتباط با مشاوران ما در مرکز الو مشاوره می باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…
 
ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۹۸ - اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای - لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزادمشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید - مشاوره انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای - زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید - زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای -زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای - زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی حرفه 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای , زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای , کاردانی فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: