هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : الو مشاور

میزان هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از چند بخش تشکیل شده که هر داوطلب بر اساس علاقه خود نسبت به پرداخت آن اقدام می نماید .در ادامه میزان این مبالغ را که مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی سال گذشته می باشد ارائه داده ایم ولی با توجه به این که هر ساله با تغییراتی در میزان این هزینه ها مواجه هستیم احتمالا امسال نیز شاهد این تغییر خواهیم بود . از این رو به محض اعلام هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ این مبالغ را بروزرسانی کرده و از طریق کانال تلگرام الومشاوره به اطلاع داوطلبان می رسانیم.

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته

هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی به مبلغ ۳۴ هزار تومان داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به منظور شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی ملزم به پرداخت این مبلغ می باشند. پس از پرداخت شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام به داوطلب ارائه می شود که با آن می تواند فرایند ثبت نام خود را آغاز نماید.
هزبنه اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی به مبلغ ۶ هزار و ۹۰۰ تومان آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی هستند ، باید علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام که در بالا ذکر شد کارت اعتباری جداگانه ای تحت عنوان کارت علاقه مندی به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی خریداری نمایند.
هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۶۰۰ تومان داوطلبان با پرداخت این مبلغ می توانند از خدمات پیام کوتاه در مراحل مختلف آزمون استفاده نمایند.
پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

 

 
 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

  1. جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ابتدا باید وارد “سامانه ثبت نام کاردانی به کارشناسی” شوید بر همین اساس پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنید.
  2. با وارد شدن به سامانه مذکور از منوی سمت راست گزینه خرید سریال ثبت نام را انتخاب نمایید.
  3. در ادامه کارت های اعتباری ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ به شما نمایش داده می شود که بر اساس علاقه می توانید آن ها را خریداری نمایید.
  4. پس از انتخاب کارت اعتباری مورد نظر وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و یکی از درگاه های بانکی را انتخاب نمایید.
  5. پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود که شامل شماره کارت ، رمز دوم و … می باشد و تایید ، هزینه ثبت نام از حساب شما کسر می شود.
  6. پس از واریز هزینه ، سریال ۱۲ رقمی ثبت نام به شما ارائه داده می شود که می توانید با استفاده از آن مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهید.

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ در اردیبهشت ماه انجام می گیرد و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش زمان دقیق آن از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ اردیبهشت ماه می باشد. داوطلبان پس از وارد شدن به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی و واریز هزینه می توانند فرم ثبت نام را دریافت و آن را با حداکثر ۵۰ کد رشته محل تکمیل نمایند. توصیه می شود جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و هم چنین رشته های ارائه شده ، دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را  از سایت سنجش دانلود و مطالعه کنید.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   منابع کنکور کاردانی به کارشناسی کامپیوتر

مطالب پینشهادی برای مطالعه

 ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
 نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی
نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی
اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی - ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی  -  اعلام نتایج دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم 98 - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی -  ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسینحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی - زمان برگزاری كنكور كاردانی به كارشناسی - زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی - کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی - ثبت نام کاردانی به کارشناسی - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد -  ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسیلیست رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی -  لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی - ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ - اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد - تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی-زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی-ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-- شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ - ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی - شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی-مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی- لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسیزمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسینحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیهزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیهزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی- لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی-تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی-دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹-

 




:: برچسب‌ها: ثبت نام كارداني به كارشناسي , كنكور كارداني به كارشناسي , كارشناسي ناپيوسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: