انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان ۹۸

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در سال ۹۸ همانند سال های گذشته در اواسط مرداد ماه خواهدبود.داوطلبان با توجه به نتایج کارنامه اولیه خود و مجاز بودن برای انتخاب رشته خود اقدام خواهند نمود. نکته مهم قابل توجه داوطلبان عزیز این است که حتما قبل از انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته را کامل مطالعه نمایید و با دقت کامل اقدام به انتخاب رشته کنید.

داوطلبان با در نظر گرفتن تراز و رتبه ای که کسب نموده اند بایستی کد رشته های خود را از دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ، یادداشت و در فیلد مربوطه درج کنند. لازم به ذکر است که نتایج اولیه کنکور سراسری ، نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارنامه خود را دریافت نمایند


 مراحل انجام انتخاب رشته

انتخاب رشته یکی از انتخاب‌ های حساس و سرنوشت‌ ساز داوطلبان می‌باشد که لازمه موفقیت در آن انتخاب صحیح و درست، شناخت کامل از رشته‌ها، آگاهی از فرایند انتخاب رشته و نحوه اولویت‌بندی و چینش رشته‌ها می‌باشد.بهترین ترتیب اولویت‌بندی برای انتخاب رشته، چینش بر اساسعلایق شخصی فرد می‌باشد به‌گونه‌ای که هیچ اولویت پایینی به اولویت‌های بالاتر ترجیح داده نشود. پس از مطالعه ی دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان، رشته های مورد علاقه خود را انتخاب و کد رشته محل های آن را یادداشت نمایید.

 

بهترین ساختار انتخاب رشته آن است که ۲۵درصد انتخاب‌های اول خود را برای رشته و شهرهای ایده آل و مورد علاقه‌تان در نظر بگیرید، صرف‌نظر از آنکه شانس قبولی شما در آن‌ها چقدر باشد. حدود ۵۰ درصد انتخاب‌های میانی را به رشته و شهرهایی که به رتبه شما نزدیک‌ترند و ۲۵درصد انتخاب‌های پایینی را برای رشته و شهرهایی که شانس قبولی شما خیلی بالا هست اختصاص دهید. گرایش های رشته زبان، شامل گرایش آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات زبان انگلیسی می باشد. جهت انتخاب رشته اصولی و افزایش شانس قبولی خود می توانید با مشاورانالو مشاوره در بخش مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تماس حاصل نمایید.


اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان ۹۸

طبق سالهای گذشته نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد و نتایج را می توانید بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مشاهده نمایید. پس از مشاهده نتایج در صورت پذیرفته شدن در رشته های انتخابی خود، برای ثبت نام می بایست به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. داوطلبانی هم که در این مرحله پذیرفته نشده اند می توانند شانس خود را در مراحل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد محک بزنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر در یکی از رشته های انتخابی خود در یکی از گروه های آزمایشی کنکور سراسری پذیرفته شوید، حتی اگر در آن رشته ثبت نام نکنید یک سال از شرکت در کنکور محروممی شوید. بنابراین حتما برای انتخاب رشته با یک مشاور متخصص و خبره مشورت نمایید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان ۹۸

 با مشاوران گروه الومشاوره از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید در قسمت دیدگاها سوالات خود با مشاوران ما درمیان بگذارید…

 - تاثیر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی در کنکور سراسری - سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری - راهنمای انتخاب رشته ریاضی - شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۸ - آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟ - منابع کنکور تجربی ۹۸ - زمان ثبت نام کنکور سراسری - کلید سوالات زبان - منابع کنکور سراسری هنر ۹۸ - منابع کنکور سراسری زبان ۹۸ - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای - رشته های پزشکی بدون کنکور - منابع کنکور هنر - زمان انتخاب رشته کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی - زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸ - ثبت نام کنکور سراسری - 



:: برچسب‌ها: راهنمای انتخاب رشته زبان+کنکور زبانن+مشاوره انتخاب رشته+ ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: