ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

با پیشرفت علم دانش ، داوطلبان زیادی هر ساله برای پذیرش و ورود به دانشگاه ها اقدام می کنند. دانشگاه های آزاد اسلامی برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل و ارتقای سطح دانش خود را دارند ، تاسیس شده است و در میان متقاضیان در سراسر کشور ، جایگاه ویژه ای دارد. این دانشگاه در سال های اخیر رشته های خود را به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می دهد. شرکت در رشته های بدون کنکور فرصت مناسبی را برای داوطلبانی ایجاد می کند که بنا به هر دلیلی موفق به شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته آن نشده اند. این فرصت پیش آمده تا بتوانند در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

رشته های ارائه شده توسط دانشگاه آزاد ، شامل تمام گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان می شود و متقاضیان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در هریک از رشته های عنوان شده ثبت نام کنند. چنانچه ابهام و یا سوالی برای شما مطرح گردید ، می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.


زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۹۸ – ۹۹

رشته های دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می شود که داوطلبان برای شرکت در این مقطع تحصیلی نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری نخواهند داشت. ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته ازتاریخ ۲۶ اسفند ۹۷ تا ۶ شهریور سال جاری آغاز شده است و داوطلبان می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. اما زمان ثبت نام رشته های کاردانی پیوسته هنوز مشخص نشده است. متقاضیانی می توانند ثبت نام کنند که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند.( برای مقطع کاردانی پیوسته دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی الزامی نیست).

شاید این سوال برای خیلی از شما داوطلبان مطرح گردد که تفاوت میان رشته های کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در چیست؟ در پاسخ به این سوال شما داوطلبان باید گفته شود ، داوطلبانی که دارای دیپلم فنی و کاردانش هستند قادر به شرکت در رشته های کاردانی پیوسته بوده و داوطلبانی که دارای دیپلم رشته های نظری می باشند می بایست در رشته های کاردانی ناپیوسته شرکت نمایند.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه راهنماي ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور ۹۸ – ۹۹ 
(در صورت انتشار لینک بالا فعال می گردد)
دفترچه راهنماي ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور ۹۸ – ۹۹ 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی آزاد

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را خواهند داشت. رشته های این مقطع تحصیلی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای مهر ماه ۹۸ از تاریخ ۱۲ بهمن ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت ، همچنین زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه آغار و تا ۶ شهریور ۹۸ نیز ادامه دارد. از شرایط اصلی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک فوق دیپلم (کاردانی) بوده و همچنین از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶) برای پذیرش دانشگاه آزاد الزامی می باشد.

لازم است گفته شود که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشد.  داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، اقدامات لازم را انجام دهند.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه راهنماي ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور ۹۸ – ۹۹ 
دفترچه راهنماي ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور ۹۸ – ۹۹ 

مراحل ثبت نام بدون کنکور آزاد

بسیاری از داوطلبان با نحوه ثبت نام آشنا نیستند به همین منظوردر ادامه این مقاله مراحل گام به گام را توضیح خواهیم داد.

گام اول: در قدم اول باید وارد سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org شوید.

گام دوم : در این مرحله باید نسبت به خرید سریال اعتباری ثبت نام اقدام کنید.

مهم ترین قدم برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، خرید کارت اعتباری مربوطه می باشد. برای انجام این کار باید مطابق تصویر ، بر روی گزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام و پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی ، شماره سریال هنگام خرید کارت اعتباری باید نوع نظام آموزشی (پاره وقت یا تمام وقت) و نوع گروه آزمایشی (علوم انسانی ، علوم تجربی ، علوم ریاضی و فنی ، هنر و زبان های خارجی) را به دقت انتخاب کنید ، زیرا در صورت خرید کارت اعتباری اشتباه ، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

گام سوم : پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

برای پرداخت هزینه ثبت نام ، باید مطابق تصویر اقدام کنید. واریز هزینه فقط به صورت اینترنتی انجام می شود. (هزینه ثبت نام مقطع کاردانی ۴۴ هزار تومان و مقطع کارشناسی ۴۶ هزار تومان می باشد)

گام چهارم : اقدامات اصلی ثبت نام

پس از دریافت شناسه پرداخت ۸ رقمی و رمز عبور ۶ رقمی باید مجددا به صفحه اصلی سایت برگردید و بر روی لینک ثبت نام مقطع مورد نظر کلیک کنید.

گام پنجم : اقدام به تکمیل کاربرگ ثبت نام

داوطلب باید در این مرحله اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام ( نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه و کدملی ، کد پیگیری ۱۲ رقمی ، کد ۱۳ رقمی مربوط به اتباع غیرایرانی ، معدل کل و کتبی دیپلم و …) تکمیل نماید.

نکته: لازم به ذکر است که برای ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته بایستی کد ۴ رقمی رایانه ای دیپلم و ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته باید کد دانش آموزی و کد سوابق تحصیلی را داشته باشید.

گام ششم: آپلود عکس داوطلب

در این مرحله داوطلب باید عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید عکس که در سال جاری تهیه شده باشد را با فرمت مناسب (jpg) آپلود کنید. (حجم عکس نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد)

گام هفتم: درج کد رشته محل های مورد نظر

برای انجام این کار باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را به صورت کامل مطالعه نموده و کد رشته های خود را در فرم انتخاب رشته به ثبت برسانند. برای انجام این کار باید کد را در بخش مربوطه فرم ، بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا رشته و دانشگاه مورد نظر شما یافت شود.

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

لیست رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی – ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۹۸ – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بهمن ۹۷ – تعداد و اهمیت انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد – سایت دانشگاه آزاد – لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ – ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد – دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد – کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد –ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ – ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد – 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , دانشگاه آزاد , رشته های بدون کنکور , بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: