شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸
نوشته شده توسط : الو مشاور

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آزمون کاردانی به کارشناسی یکی از حساس ترین آزمون های کشور است که برخی با خود می پندارند که پذیرش در رشته های پر متقاضی آن بسیار ساده می باشد اما باید بگوییم که به دلیل محدود بودن رشته ها و داوطلبان زیاد ، قبول شدن در آن ها مستلزم تلاش و کوشش بسیار زیاد می باشد. لازم است گفته شود که رشته های این مقطع تحصیلی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می شود که داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، هم کد رشته های با کنکور و هم کد رشته های بدون کنکور را درج کنند.

چنانچه در زمان ثبت نام دچار مشکل شدید و نیاز به راهنمایی داشته باشید می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.


شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

داوطلبان برای شرکت در هر آزمونی باید شرایط لازم را دارا باشند ، آزمون کاردانی به کارشناسی نیز جزو همین آزمون می باشد که در ادامه به ذکر شرایط عمومی و اختصاصی خواهیم پرداخت.

شرایط  عمومی
اعتقاد به اسلام  يا یکی از ادیان تصريح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران

ملتزم به احكام عملی اسلام (انجام واجبات و پرهيز از محرمات)

تبصره ۱ – مالک وضع كنونی داوطلب در هنگام ثبت نام است

تبصره ۲ – اقليت های دينی (اديان رسمی) مندرج در قانون اساسی ، از اين شرط مستثنی هستند به شرط عدم نقص آشكار احكام اسلام

عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ايران.

تبصره ـ در صورتی كه داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته ، بايد تغيير نظر او احراز شود.

نداشتن سابقه عضويت در گروه های ساواک ، فراماسونری و اعقاب آن
عدم احراز فساد اخالقي
عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خالف شئون شغلی و تحصيلی در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال فعلي)
برخورداری از توانايی جسمی الزام متناسب با رشته انتخابي
عدم اعتياد به مواد مخدر
شرایط اختصاصی
یکی از شرایط بسیار مهم و ضروری برای شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد.
داوطلبانی که مدرک و یا گواهی پایان دوره مقطع کاردانی رشته های گروه پزشکی را دارند و یا مشغول به کار هستند ، برای حضور در جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی رشته های گروه پزشکی باید حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط با رشته مورد نظر خود را داشته باشد.
چنانچه داوطلبی ، دانشجو مقطع کاردانی باشد و مدرک خود را در ۳۰ شهریور ۹۸ دریافت می کنند مجاز به انتخاب رشته در هر دو نوبت مهر و بهمن می باشد اما اگر داوطلب در ۳۱ بهمن ۹۸ فارغ التحصیل شود فقط مجاز به انتخاب رشته نیمسال دوم خواهد بود.
داوطلب نباید هیچ گونه تعهد خدمتی به ارگان ها و يا دستگاه های اجرایی داشته باشد.
داشتن مدرک پایان و یا معافیت از خدمت سربازی الزامی می باشد. (ویژه آقایان)
داوطلبانی که دارای مدرک معادل که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری هستند و مدرک معادل سازمان امور استخدامي كشور(كه فاقد مجوز وزارت علوم هستند)
در صورتی مجاز به انتخاب رشته در دوره های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پرديس ها می باشند که گواهی قبولی در آزمون جامع معادل سازی را دریافت نموده باشد.
داوطلبان پذیرفته شده در موسسات آموزش عالی (دانشگاه های غيرانتفاعی) ، دوره های نوبت دوم و الكترونيكی (مجازی) كليه دانشگاه ها و همچنين داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه آزاد اسلامی در کنکور کاردانی به کارشناسی سال گذشته فقط در صورتی می توانند در آزمون امسال شرکت کنند که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند.
چنانچه داوطلبی در دوره های روزانه کنکور کاردانی به کارشناسی سال گذشته پذیرفته شده باشد ، امسال مجاز به شرکت در دوره های روزانه نخواهد بود.
دریافت مدرک طرح نيروی انسانی برای دانشجویان مقطع كارشناسی پيوسته الزامی است

 


زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

با توجه به جدول زمانبندی ارائه شده توسط سازمان سنجش زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از ۱۰ اردیبهشت ۹۸ آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۸ نیز ادامه داشته داشته است. همچنین مهلت مجددی را برای آن دسته از داوطلبانی که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشده اند ، قرار داده شد که تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم است گفته شود که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.orgانجام می شود و داوطلبان بایستی قبل از شروع فرآیند ثبت نام ، کارت اعتباری مربوطه را به مبلغ ۳۴ هزار تومان خریداری نموده (پرداخت فقط از طریق کارت های عضو شبکه شتاب و دارای رمز دوم می باشد) و شماره سریال ۱۲ رقمی آن را دریافت کنید.


دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

برخی از داوطلبان در تماس با مرکز الو مشاوره سوالاتی در زمینه ، زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ، می پرسند. در این خصوص باید بگوییم که دفترچه مذکور از تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام ، مراحل ، کد رشته ها ، زمان برگزاری و … به دفترچه مراجعه کنند. لازم است گفته شود که این دفترچه شامل کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون می باشد ، این بدان معنا است که زمان ثبت نام و انتخاب رشته هر دو در یک بازه زمانی انجام خواهد شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی۹۸
دفترچه اصلاحیه کاردانی به کارشناسی 

 

برای مشاوره با مشاوران گروه الومشاوره

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی – شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی۹۸ – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی – لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی – راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد – اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی – ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۷ – نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۷ – ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ – ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد۹۷ – اعلام نتایج دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم ۹۸ –لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی – شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی – زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی – زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸ – نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی – زمان برگزاری كنكور كاردانی به كارشناسی – زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی – کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی – ثبت نام کاردانی به کارشناسی– ثبت نام کاردانی به کارشناسی ۹۸ – 

 




:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی , کاردانی به کارشناسی , آزمون کاردانی به کارشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: