زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : الو مشاور

زمان اعلام نتابج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

معمولا روال ثبت نام تا زمان تکمیل شدن ظرفیت دانشگاه ادامه دار است و پس از تکمیل شدن ظرفیت ، به فاصله زمانی دو الی سه هفته نتایج منتشر می گردد و همانطور که می دانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد با این اوصاف ، زمان اعلام نتایج ورودی مهرماه ، هفته آخر شهریورماه و زمان اعلام نتایج ورودی بهمن ماه ، اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه می باشد.

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، بایستی به سایت رسمی این دانشگاه به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و مراحل زیر را طی کنید :

مرحله اول

بر روی لینک "اعلام نتایح دوهر بدون آزمون مقاطغ کاردانی و کارشناسی" کلیک کنید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزادمرحله دوم

نوع دوره تحصیلی خود را از میان دوره های "کاردانی پیوسته" ، "کاردانی ناپویسته" ، "کارشناسی پیوسته" ، "کارشناسی ناپیوسته" انتخاب نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

مرحله سوم

اطلاعات خواسته شده را که شامل "کدملی یا کدرهگیری اتباع غیرایرانی" و "شناسه ثبت نام" می باشد را وارد نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

[divider style="dashed" top="20" bottom="20"]

زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج ، در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشند می بایست با فراهم نمودن مدارک لازم ، برای ثبت نام حضوری خود در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند.

این دسته از داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت دانشگاهی که در آن قبول شده اند ، از زمان ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز مطلع گردند و سپس با مراجعه به دانشگاه ، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در چند رشته از گروه های آزمایشی مختلف پذیرفته شده اند ، در نهایت می توانند برای ثبت نام حضوری در یک رشته اقدام نمایند و امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود ندارد.

[banner]

[contact_info title= "زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد"] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید ... 

منبع : زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ۹۷انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ - دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - شرایط نقل و انتقال و میهمانی ارشد آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸- میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد - اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد - هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد - زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد




:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: